Sabtu, 1 September 2012

Ular Berbisa Spesis Terbaru menyerupai alat Kelamin Lelaki ditemui Sainstis Brazil





Para peneliti di Brazil telah berhasil menemukan ular spesies baru yang menurut para ahli, menyerupai alat kelamin lelaki.

Para ahli menemukan ular yang diberi nama Atretochoana eiselti, yang mereka juluki “ular floppy”, saat mereka sedang memeriksa sebuah dam hidroelektrik di sebuah sungai di Amazon.

Enam dari makhluk tanpa mata yang sebenarnya merupakan keluarga ular buta ini ditemukan hidup di dasar Sungai Madeira, di negara bahagian Rondonia, Brasil.

Sebenarnya, ular tersebut ditemukan pada November tahun lalu saat sebagai hamparan sungai sedang dikeringkan, namun baru diumumkan hari ini setelah jenis ular itu akhirnya dikonfirmasi.

Julian Tupan, ahli biologi untuk perusahaan Energi Santo Antonio yang membangun bendungan, mengatakan kepada situs Estadao, bahawa hampir tidak ada yang mereka ketahui tentang haiwan amfibi tanpa paru-paru dan kaki ini.

“Dari enam yang kami kumpulkan, satu meninggal, tiga dilepaskan kembali ke alam liar dan dua lainnya disimpan untuk kajian.” tuturnya.

“Meskipun tampak seperti ular, haiwan ini bukanlah reptilia dan lebih erat terkait dengan salamander dan katak. Kami berfikir bahawa haiwan ini bernafas melalui kulitnya, dan mungkin memakan ikan kecil dan cacing, namun sampai saat ini kami masih belum boleh membuktikannya.” tambah Tupan.

Diketahui, wilayah Amazon adalah sebuah tempat penuh dengan kejutan ketika datang ke reptiia dan amfibia. Masih banyak spesies lain yang belum ditemukan.

Haa berita buruk bagi kai-kaki romen yang suka beromen kat tepi mahupun pinggir serta dalam hutan. Terutamannya kepada girl yang suka beromen kang tak pasal2 pegi blowjob ular pulak karang haahahahahahahahaha padan muka.

Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Errkk Wanita memperkosa pencuri yang mencuri dalam saloonnya?





Entah rugi atau malah beruntung, kisah lelaki ini benar-benar aneh.

Seorang lelaki Rusia yang berniat mencuri di sebuah salon kecantikan justru dijadikan sebagai budak seks selama tiga hari setelah berhasil diperdayai oleh wanita yang tak lain adalah pemilik salon dan pemegang tali pinggang hitam karate.

Dalam pengakuannya ke polis, Viktor Jasinski (32) menerangkan, rencana awalnya pergi ke salon di Meshchovsk, Rusia, adalah untuk mencuri. Namun, fakta yang ditemuinya justru di luar dugaan, Viktor Jasinski berhasil ditewaskan oleh pemilik salon, Olga Zajac (28), hanya dengan sekali  tendangan.

Dalam keadaaan setengah sedar setelah berhasil dilumpuhkan, Jasinski diseret ke sebuah ruang di belakang salon oleh Olga Zajac yang kemudian mengikatnya dengan kabel hair dryer. Viktor Jasinski yang ditahan dengan cara diikatkan dalam keadaan telanjang di sebuah radiator selama tiga hari mengaku tidak diberi makan, kecuali diberi Viagra sebelum akhirnya dibebaskan.

Rupanya Viktor Jasinski tidak dapat menerima perlakuan terhadap dirinya sebagai budak seks. Viktor Jasinski kemudian melaporkan apa yang dialaminya ke polis.

Menerima laporan tersebut, polis segera mendatangi salon Olga Zajac. Namun, apa yang dikatakannya kepada polis?


"Dasar kurang ajar. Ya, kami memang berhubungan seks beberapa kali. Tapi saya membelikannya beberapa seluar jeans, memberikannya makan, dan bahkan wang 1.000 rubel sebelum dia pergi," kata Olga Zajac.
Alhasil, berdasarkan keterangan yang didapatkan polis, baik Viktor Jasinski mahupun Olga Zajac saat ini ditahan.

Wau, apasal wanita tu tak buka saloon kat tempat is yerr?

Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Isk isk isk Kate Beckinsale tak pakai underwear rupanya





LOS ANGELES- Kate Beckinsale mengungkapkan bahawa dirinya tidak suka memakai seluar dalam. Artis 39 tahun ini merasa geraknya tidak bebas jika mengenakan underwear atau seluar dalam.

Bintang Total Recall ini mengakui sering tidak memakai seluar dalam di berbagai event yang dia hadiri. Namun, hal itu dia lakukan jika sedang mengenakan skirt panjang saja. Kerana dia tak mahu bahagian vital tubuhnya menjadi sasaran empuk para fotografer nakal.

"Aku tidak mengenakan underwear. Maksudku, kecuali kalau aku mengenakan skirt yang sangat pendek," ujarnya seperti dikutip Digitalspy,Khamis (2/8/2012).

"Atau mungkin kalau aku pergi dalam ekspedisi pegunungan dengan lapisan tambahan. Tapi tidak, aku tidak seperti mereka," tandasnya.

Kalau iya pun tak pakai tak payah lagi bagi tau kat orang lain, kira bonus lah saper yang tahu pun kan? isk isk isk.

Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Susu Kambing Fresh? Mau tak fresh Tingkat 2 Rumah Bertukar Menjadi Kandang Kambing





CHANGSHA - Wei Xingyu mengubah tingkat kedua di rumahnya di Cangsha, Provinsi Hunan, China, menjadi peternakan khusus untuk seekor  kambing. Wei pun memeras susu kambing miliknya untuk puterinya yang baru lahir

Peternakan di dalam rumah itu dibangun oleh Wei dan isterinya, sebelum puteri mereka lahir. Kebelakangan ini, berita skandal  berkaitan dengan produk susu terkontaminasi marak di China.

"Kami tidak tahu, apakah kami boleh mempercayai produk susu formula, setelah skandal muncul. Kami memutuskan untuk memproduksi susu itu di dalam rumah kami," ujar Wei, seperti dikutip Orange, Rabu (1/8/2012).

Pada 2008 lalu, susu yang terkontaminasi zat melamin terbukti menewaskan enam bayi dan membuat 300 ribu lainnya, jatuh sakit. Wei menegaskan, selama ini dirinya hanya ingin selamat dari peristiwa itu.

Lelaki penjual anggur itupun membeli dua ekor kambing betina dan memeliharanya di dalam rumahnya untuk diperas susunya. Wei juga sempat membawa seekor kambing jantan.

"Saya memotong rumput untuk mereka, kerana terlalu panas bila saya harus berjalan menggiring mereka ke rumah orangtua saya untuk merumput," tambahnya.(AUL).

Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Di USA Apertment Memang berharga Mahal









Memang mahal harga Apertment nie mencecah USD 100 Juta, terletak di W. 56th Street, New York City, New York.

Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Memang kreatif Klinik Di Jepun Buat Replika Janin 3D





Bagaimana proses pembuatannya?

Pertama, sang ibu harus di-scan menggunakan mesin yang disebut MRI. Data dari hasil scan tersebut kemudian diolah oleh software 3D khusus dan dipindahkan kedalam mesin printer 3D.

Printer kemudian akan mencetak bentuk janin kita memakai resin putih dan menyelimutinya dengan resin transparan.

Sayangnya, jasa yang disebut dengan "Shape of an Angel" tersebut masih cukup mahal. Pesakit harus menyediakan wang sebanyak 100.000 yen.


Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Tu dia bulu ketiak punya lah panjang Atlet Angkat Berat Wanita nie







STOMPer laoshu was amused to see this female Olympic weightlifter showing her hairy armpits on TV.

Said the STOMPer:

"Seen Lee From Australia!

"At least shave...whole world is watching...

"The bushy armpit hair takes away the effort she puts in lifting the weight as the world can only remember what they saw under her armpit rather than what weight she lifted."


Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Memang pelikkan bila seorang wanita menikahi dirinya sendiri kan?





Pernikahan merupakan peristiwa sakral yang menyatukan dua orang dalam satu ikatan. Tapi bagi Nadine Schweigert, pernikahan adalah momentum sakral di mana ia mengucap janji setia terhadap dirinya sendiri. Ya, ia menikahi dirinya sendiri.

Berbalut gaun pengantin satin warna biru dengan buket mawar di tangan, wanita 36 tahun asal Fargo, North Dakota, Amerika Syarikat, itu berjalan menuju altar gereja. Tak ada pasangan di sampingnya. Hanya ada pendeta, keluarga, dan sekitar 45 teman.

Wanita yang telah memiliki tiga anak dari mantan suaminya itu, mengucap janji setia kepada dirinya sendiri. Menikmati kehidupan tanpa pasangan, dan menikmati hubungan cinta seumur hidup dengan peribadinya, seperti dilaporkan surat khabar InForum.

 Upacara tukar cincin pun dilakukan secara simbolis antara dirinya dan "mempelai lelaki" di dalam dirinya. Sementara tamu yang hadir diminta meniupkan ciuman ke udara sebagai lambang restu, dilanjutkan upacara santap kek pengantin.

 Wanita yang merencanakan bulan madu seorang diri ke New Orleans, ini menjadikan pernikahan sebagai cara untuk menunjukkan kepada dunia bahawa ia tengah belajar mencintai dan menerima dirinya sebagai seorang wanita mandiri.

"Saya mulanya menunggu seseorang datang dan membuat saya bahagia, tapi pada titik tertentu, seorang teman berkata, kenapa saya harus menikah dengan seseorang? Menikahlah sendiri dan raih kebahagiaan!" katanya.

Niatnya menikah sendiri tentu mendapat banyak pertentangan. Banyak teman yang menganggapnya gila. Bahkan putranya sendiri juga memusuhi. "Aku mencintaimu ibu, tapi aku malu denganmu sekarang," kata Schweigert mengulang kalimat putranya yang berusia 11 tahun.

Meski setiap orang memiliki hak untuk menikah, terlepas dari preferensi seksualnya, pernikahan Schweigert mengundang perdebatan mengenai makna ritual pernikahan yang sesungguhnya.


Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Remaja memiliki pistol pegun telefon bimbit ditahan





LONDON: Seorang remaja ditahan selepas polis menemui pistol pegun dengan kekuatan 1.2 juta volt dan dalam bentuk telefon bimbit ditemui dalam keretanya, semalam.

Polis berkata, senjata itu 24 kali lebih berkuasa berbanding alat digunakan pihak berkuasa dan boleh membawa maut. Sumber berkata, suspek berusia 19 tahun ditahan dalam kereta Ford Focus yang dipandu tanpa perlindungan insurans di Edgware, London Utara.

“Apabila ditahan, polis memeriksa kenderaan itu dan menemui pistol pegun berkenaan yang kelihatan seperti telefon Nokia yang mempunyai elektrod di atasnya,” katanya.

Dengan menekan butang pada sisi alat itu, senjata berkenaan boleh melumpuhkan mangsa dengan kekuatan elektrik yang tinggi.

Sumber itu berkata, suspek ditahan kerana disyaki memiliki senjata larangan dan diikat jamin sehingga bulan depan.

Katanya, ketika ditahan suspek ditemani seorang wanita tetapi dia tidak ditahan. “Senjata itu kini diperiksa pasukan forensik untuk mendapatkan lebih maklumat mengenainya,” katanya.


Seseorang yang memiliki pistol pegun di Britain boleh dipenjara sehingga 10 tahun serta denda yang tidak dihadkan. Februari lalu, polis mengingatkan orang ramai supaya berhati-hati dengan kemasukan secara haram senjata seumpama itu yang dihasilkan menyerupai telefon bimbit. - DM


Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Boss pun kena saman la





SINGAPURA: Seorang jururawat pergigian menyaman Pengarah Pacific Healthcare Holdings (PHH), Benny Kwan atas dakwaan gangguan seksual.

Dia mendakwa Kwan berulang kali mengganggunya supaya bertemu janji.

Menurut The Straits Times, Mardiana Sarifudin, 31, turut membawa majikannya, Pacific Healthcare Specialist Services (PHSS) dan syarikat induk, PHH ke mahkamah kerana gagal melindunginya dan memastikan tempat kerja yang bebas gangguan.

Dia meminta injuksi mahkamah terhadap Kwan yang cuba menghubunginya mellalui telefon atau dengan cara lain.

Akhbar harian berbahasa Inggeris itu melaporkan gangguan itu berlaku selama sembilan bulan sejak September tahun lalu. Ibu tunggal dengan anak yang bersekolah itu mendakwa Kwan sering datang ke klinik tempat dia bekerja di Jalan Orchard dan berusaha mengancam kerja dan pendapatannya.

Dia mendakwa memberi nombor telefonnya kepada Kwan September tahun lalu atas permintaan lelaki itu kerana percaya ia berhubung dengan hal kerja. - Straits Times

Ingat dah jadi bos boleh buat suka-suka hati ke kat pekerja bawahan dia?


Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Menyebut Perkataan "pebgecut" ditakrifkan sebagai kesalahan jenayah




ROME: Mahkamah tertinggi di Itali semalam, menyifatkan memberitahu seorang lelaki yang dia “pengecut” sebagai satu penghinaan dan jenayah yang boleh dihukum denda kerana ia menjatuhkan maruah lelaki dalam satu kes perbicaraan melibatkan pertelingkahan antara dua sepupu.

Kes itu di bawa ke Mahkamah Tinggi oleh peguam bela yang dikenali sebagai Vittorio terhadap sepupunya Alberto, penjaga keamanan, untuk kata-kata yang digunakan ketika berhujah di mahkamah di Potenza, di selatan Itali. - AFP

Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai blogging

Aik Tv dan radio pun dah ada sijil Halal





JAKARTA: Komisi Penyiaran Indonesia (KPID) bahagian Jawa Barat dan Majlis Ulama Indonesia (MUI) bersetuju untuk memberikan sijil halal kepada program radio dan televisyen bagi mencegah sebarang kandungan pornografi.

“Program TV seperti makanan. Jika makanan adalah untuk tubuh kita, maka program itu adalah untuk jiwa kita,” kata Salim Umar daripada MUI cawangan Jawa Barat.

“Kami akan menganugerahkan label halal dengan harapan program disiarkan akan memperoleh rating lebih tinggi dan lebih ramai penonton,” katanya sambil menambah program halal tidak akan mengandungi unsur pornografi.

Ketua KPID, Neneng Athiatul Faiziyah berkata, sijil seumpamanya akan melindungi penonton daripada pengaruh buruk.

“Ia telah ditetapkan dalam undang-undang penyiaran yang menyatakan program disiarkan di TV atau radio perlu mempunyai kandungan yang mematuhi nilai-nilai keagamaan,” katanya. - Jakarta Post


Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai blogging

Pasangan mencurigakan dicekup





REMBAU: Curiga penduduk kampung terhadap sepasang lelaki dan perempuan yang tidak membuka lampu selepas memasuki sebuah rumah kedai di Kampung Seri Kendong, dekat sini, terjawab apabila pasangan itu didapati memadu kasih dalam keadaan mengaibkan.

Difahamkan, ketika serbuan penduduk kampung, lelaki berusia 23 tahun itu hanya berseluar jean manakala pasangannya berusia 19 tahun berbogel dan kedua-dua mereka bukan penduduk kampung itu.

Kakitangan swasta, Idris Ibrahim, 38, berkata, ketika kejadian jam 12 tengah malam Sabtu lalu, dia dan tiga rakan berada di kedai minuman berhampiran kampung itu apabila ternampak pasangan terbabit sampai dengan sebuah motosikal di depan bangunan itu.

Difahamkan penduduk sering melihat lelaki berkenaan menghantar pasangannya ke rumah kedai itu.

“Kami nekad menyerbu rumah kedai itu apabila mendapati lelaki terbabit masih tidak beredar. “Lelaki itu hanya berseluar jean manakala perempuan berbogel. Apabila ditanya status hubungan, mereka mendakwa sudah bertunang dan bakal berkahwin hujung tahun ini,” katanya.

Sementara itu, Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) Kampung Kendong, Bahari Thani berkata, dua hari selepas kejadian itu penduduk kampung menangkap satu lagi pasangan dipercayai kekasih dalam kereta.


“Penduduk curiga apabila melihat kereta berada di lorong gelap bergoyang-goyang. Apabila dihampiri, seorang lelaki berusia 40-an dan wanita 30-an separuh bogel berada di dalamnya.

“Mereka memaklumkan kepada saya dan polis dihubungi untuk tindakan lanjut. Saya kesal kerana bulan puasa ini dicemari dengan perbuatan terkutuk,” katanya.

Tu diaa korek telinga anak sampai pecah aaiih





NILAI: Seorang wanita mendakwa kecuaian doktor Hospital Tuanku Jaafar Seremban (HTJS) ketika mengeluarkan tahi telinga anak perempuannya awal April lalu, menyebabkan kedua-dua gegendang telinga kanak-kanak itu rosak.

Norizah Kamaruddin, 40, membawa anaknya, Natasha Maria Clara Muhammad Fazli, 8, ke HTJS tiga bulan lalu dan dirujuk ke Jabatan Pediatrik HTJS kerana anaknya menghadapi masalah kesukaran belajar sebelum dihantar ke Jabatan Otorinolaringologi (ORL), 9 April lalu.

“Anak saya diperiksa seorang doktor wanita yang memasukkan penyepit dan cuba mengeluarkan tahi telinga anak yang sudah keras.

“Saya tidak sedap hati melihat cara dia mengorek telinga anak berikutan tidak memasukkan sebarang ubat,” katanya ketika ditemui di rumahnya di Desa Casuarina di sini, semalam.

Norizah mendakwa, bagaimanapun, dia terkejut apabila melihat doktor berkenaan mengeluarkan sesuatu, darah memancut keluar dari telinga anak bongsunya itu.

“Doktor berkenaan tidak ambil peduli ketika saya bertanyakan hal itu, sebaliknya terus menjalankan rawatan sebelum anak saya menjerit kuat akibat kesakitan. “Dalam perjalanan pulang ke rumah, anak menangis tidak berhenti-henti dan saya panik apabila mendapati kedua-dua telinganya berdarah,” katanya. Bimbang dengan keadaan itu, dia membawa Natasha ke sebuah klinik swasta di daerah ini dan doktor yang memeriksa anak saya mengesahkan gegendang telinganya luka serius akibat terkoyak.

“Malah, menurutnya, anak saya mungkin mengalami kecacatan kekal iaitu kurang pendengaran,” katanya. Norizah yang tidak berpuas hati dengan kejadian itu membuat laporan di Balai Polis Sepang.

“Anak saya bukan saja mungkin kehilangan pendengaran, tetapi juga terseksa dengan sering menangis dan tidak dapat tidur.

“Dia juga enggan mandi kerana takut air masuk ke telinganya,” katanya yang bercadang mengambil tindakan undang-undang.

Norizah berkata, doktor pakar hospital swasta menyarankan Natasha dibedah bagi membaiki kerosakan telinganya, tetapi dia sekeluarga tidak mampu berikutan suaminya, Muhammad Fazli Lim Abdullah, 50, kini hanya berniaga di pasar malam dengan pendapatan tidak menentu. Sementara itu, Pengarah HTJS, Dr Jaafar Che Mat, menjelaskan anak Norizah dirujuk ke Jabatan ORL untuk ujian pendengaran dan pegawai perubatan mendapati ada tahi telinga keras pada kedua-dua saluran telinga.

“Tahi telinga kanan berjaya dikeluarkan, namun tahi telinga kiri terlalu keras. Pengadu diberi ubat untuk mencairkan tahi telinga itu dan diberi tarikh temu janji untuk ujian pendengaran,” katanya.

Ditanya dakwaan doktor swasta mengesahkan kecederaan pada gegendang telinga, Jaafar berkata, perkara itu hanya dapat diketahui jika Norizah membenarkan pihaknya melakukan pemeriksaan.

“Kami mahu melakukan pemeriksaan rapi anak pengadu ketika pertemuan dengannya dan mencadangkan anaknya dimasukkan ke wad, tetapi tidak mendapat kerjasama.

“Oleh itu, bagi menyelesaikan masalah ini, pihak hospital mencadangkan Norizah membawa semula anaknya ke hospital ini untuk rawatan susulan,” katanya.


Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai blogging

Kelahiran bayi didalam bas





KOTA KINABALU: Seorang ibu muda sarat mengandung yang menempuh perjalanan lebih 400 kilometer untuk berbuka puasa bersama suaminya di bandar raya ini, terpaksa menjadikan bas ekspres dinaikinya ‘bilik bersalin’ apabila sakit perut sebaik tiba di Terminal Bas Inanam, dekat sini, kelmarin.


Norlyn Ajimula, 28, yang bertolak dari Lahad Datu, selamat melahirkan bayi perempuan seberat 2.7 kilogram (kg), kira-kira jam 5.30 petang dan bayi itu dinamakan Dyana Adi, sempena nama bas ekspres dinaiki ibunya, Dyana Express.


Ketika ditemui di Hospital Wanita dan Kanak-Kanak Likas, Norlyn berkata, dia menaiki bas kira-kira jam 9 pagi untuk bertemu suaminya, Adi Mahari, 40, yang bekerja di bandar raya ini.

“Saya tidak mengalami sebarang masalah sehinggalah perut mula berasa sakit ketika bas ini menghampiri pekan Ranau, tetapi sakit berkenaan hilang secara tiba-tiba.


“Saya tidak terfikir untuk bersalin kerana masih terlalu awal selain lama-kelamaan sakit beransur hilang,” katanya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...