Sabtu, 13 Oktober 2012

Lelaki nie gila apa kahwin dengan mayat?


Seorang lelaki tetap meneruskan perkahwinan walaupun teman wanitanya telah mati.

Zhuang Huagui 26 tahun yang telah merancang untuk berkahwin dengan teman wanitanya Hu Zhaoe pada 4 Feb tetapi pada 28 Januari teman wanitanya telah di bunuh oleh perompak yang memasuki rumahnya.

Namun kerana cinta sejati dia tetap meneruskan juga perkahwinannya semasa majlis pengkebumiannya.








Awek mana ada bran wat camni?


Haaa ada ker awek2 kat luaq sana yang teringgin nak berdintik sampai tahap xtreme macam nie? Hmmm takkan lah korang sanggup nak bertindik sampai ke atas badan? Tapi is ada perasan memang ada awek2 yang sanggup bertindik sampai kan ke atas lidah dan pusat memang tak hairan kalau ada yang bertindik sampai keatas badannya. Artis pun ada yang bertindik atas lidah, korang tengok cerita Bohsia : jangan pilih jalan hitam tu.







Tamak nak mampus ular sawa nie nak makan kerbau


Memang dah tersurat bahawa Iblis da Syaitan itu bersahabat baik dengan ular yang sememangnya dendam terhadap cucu Adam A.S. sampai akhirat nanti, dan sudah tentunya dah nama pun sahabat dengan Iblis laknatullah maka perangai pun memang ala-ala Syaitan, iaitu tamak. Korang tengok gambar nie ular nie sedang berusaha dan cuba untuk memakan dan menelan kerbau itu.






Brutal habis budak nie memang arms and dangerous


Hahahahah jangan korang ingat korang dah samseng gila sebab asyik pukul orang ok? Ni ha makan dia, budak kecik nie ja nanti mau dok ajaq korang balik. Korang pukul guna tangan boleh pukul pun maximum 3 orang sekaligus dalam satu2 masa, budak kecik nie bila mengamuk haaaa mau berterabur berkecai badan2 korang semua 40-50 orang boleh mati terus. wakakakakaka memang brutal gila budak kecik nie.








Apa ushar2? nak makan bom gua nie ka? nak cakap je gua tada hal punya nak kasi kat lu ok?

Wanita Anorexia yang teruk sampai tinggal tulang


Cuba tengok dan renungkan kepada kita yang selama ini Allah S.W.T kurniakan kesihatan dan rezeki yang melimpah ruah. Kasihan kepada yang tidak di kurniakan dengan kesihatan yang stabil, serta dengan rezeki yang melimpah ruah, seperti wanita ini yang kena penyakit anorexia, iaitu sejenis penyakit tidak lalu makan.

Apa yang wanita ini makan kemudiannya akan keluar balik melalui muntahnya sendiri. Bersyukur kehadrat illahi kerana Malaysia tidak diuga seperti ini.







Tuala wanita yang diekploitasikan


Isk isk isk, design ke atau perli nie?




























Agak-agak la bro kalau nak melawak pun


Tu dia aaiih kalau iyer pun nak melawak agak-agak la bro. Ini dah kes ainaya nie. Mayhem betul punya acara. Kalau nak buka gak kipas nie mau dok putuih kepala di buatnya. Nak tutup lagi la boleh putuih tangan dengan kepala sekali. isk isk iskisk.









Ibu Harus memiilih, Anak Mana yang perlu Mati


Perjalanan para penduduk Somalia menuju negara tetangga untuk mencari makan kadang menghabiskan waktu berhari-hari. Dalam perjalanan, seorang ibu terpaksa meninggalkan anak mereka yang tidak berdaya, demi kelangsungan hidup anak yang lainnya.

Kenyataan pahit ini harus dijalani oleh Wardo Mohamud Yusuf, seorang ibu berusia 29 tahun. Wardo telah berjalan selama dua minggu di tengah terik menuju perbatasan Kenya. Di tempat ini, dia berharap mendapatkan makanan dan minuman di khemah pelarian yang disediakan negara jiran.

Wardo menggendong anak perempuannya yang berusia satu tahun di punggungnya, sementara anak lelakinya yang berusia empat tahun berjalan bersamanya. Dua minggu berjalan dengan makanan dan minuman yang sedikit, anak lelaki malang tersebut pengsan.


Wardo langsung memberikan sedikit minuman yang dia bawa di kepalanya kepada putranya. Namun, kerana tidak sedarkan diri, anak itu tidak dapat meneguk air untuk menghilangkan dahaga. Wardo berteriak minta tolong, keluarga dan kerabatnya tidak ada yang berhenti. Mereka tetap berjalan, mengkhuatirkan diri mereka sendiri.

Akhirnya, Wardo harus memilih. Sebuah pilihan yang ibu manapun pasti sulit melakukannya.

“Akhirnya, saya putuskan untuk meninggalkan dia, menitipkannya kepada Tuhan, di tengah jalan,” ujar Wardo ketika diwawancara di khemah pelarian di Dadaab, Kenya, dilansir dari lamanDaily Mail, Jumaat, 12 Ogos 2011.

Pengalaman serupa pernah dialami oleh Faduma Sakow Abdullahi, janda 29 tahun. Dia mengaku berjalan berhari-hari dari kampung menuju Dadaad bersama lima orang anaknya yang berusia 5, 4, 3, 2 dan seorang bayi yang baru dia lahirkan.

Tinggal sehari lagi sampai di khemah pelarian, putra dan putrinya yang berusia 5 dan 4 tahun tidak bangun setelah istirahat sejenak di bawah pohon. Air yang dia bawa tinggal sedikit, Faduma mengaku tidak ingin mensia-siakan air yang boleh diberikan kepada anak-anaknya yang lain itu.

Dia harus memilih, memberikan air kepada anak-anaknya yang sekarat dan membiarkan bayinya kehausan, atau meninggalkan kedua anaknya di jalan dan memberikan air kepada anaknya yang lain. Akhirnya dia memilih untuk meninggalkan mereka berdua. Ragu, Faduma sempat balik untuk memastikan kedua anaknya telah tewas.

Baik Faduma mahupun Wardo sedar betul apa yang mereka lakukan. Mereka mengaku selalu dihantui rasa bersalah yang teramat besar. Wardo mengatakan dia selalu terbayang putranya ketika melihat anak sebayanya bermain. Dr. John Kivelenge, ahli masalah kejiwaan di Dadaad mengatakan keputusan mereka adalah keputusan yang normal.

“Itu adalah reaksi normal di tengah situasi yang abnormal. Mereka tidak mungkin duduk dan menunggu lalu mati bersama-sama,” kata Kivelenge.

“Namun setelah beberapa bulan, mereka akan mengalami post-traumatic stress disorder. Mereka akan mendapatkan mimpi buruk dan kilas balik peristiwa tersebut,” lanjut Kivelenge lagi.

Menurut laporan pemerintah Amerika Syarikat, kelaparan di Somalia telah menewaskan 29.000 anak-anak di bawah umur lima tahun dalam tiga bulan terakhir. Kelaparan antara lain disebabkan kemarau panjang, mahalnya harga pangan, dan konflik berkepanjangan.

Bagi yang ingin memberikan bantuan, boleh melalui Program Food for Somalia yang digagas ACT [fimadani.com]

Tudia aaiih nak goreng kentang pun huat uji kaji?


Wah nak goreng kentang pun siap buat uji kaji terlebih dahulu ka? Memang sempoi lah dorang nie. Kalau iyer pun nak uji kaji takkan lah kentang yang nak digoreng tu di buat research? Goreng lepas tu bagi kat is biar is makan semua ok tak?











Awek nie boleh mati kalau dia sikat rambutnya


Menyikat sambil mengadap kematian: Girl dengan reaksi jarang untuk elektrik statik boleh mati - jika dia hanya sikat rambutnya

Ia adalah sebahagian daripada rutin harian setiap remaja.

Tetapi satu murid Scotland telah diberi amaran dahsyat bahawa dia boleh mati dengan hanya memberus rambut beliau.

Megan Stewart berhadapan dengan kematian setiap kali dia sikat kunci atau menyentuh belon kerana keadaan perubatan yang amat jarang berlaku.

Gadis berumur 13 tahun ini mengalami Sindrom rambut Memberus, yang hanya ditemui oleh ibunya kerana dia mendapat anak perempuannya bersedia untuk hari pertama beliau di darjah enam.


Sindrom rambut Memberus: Megan untuk mengelakkan membina caj statik dalam kehidupan sehari-hari

Doktor di Hospital Yorkhill untuk Kanak-kanak sakit di Glasgow, memberitahu ibu bapanya mereka telah hanya pernah mendengar satu kes lain sindrom yang memaksa anak muda untuk mengelakkan sebarang statik kerana ia akan mencetuskan reaksi yang boleh membawa maut.

Malam tadi, Megan itu ibu Sharon menceritakan bagaimana dia menemui penyakit anaknya itu.

Beliau berkata: 'Saya memberus rambut beliau di ruang tamu apabila dia flopped dan bibirnya bertukar biru.

'Saya fikir dia mempunyai patut, yang dia telah tidak pernah sebelum ini, jadi kita dipanggil paramedik.




'Ia adalah benar-benar menakutkan. Kami benar-benar terkejut kerana kita tidak tahu apa yang sedang berlaku.

41-year-old menambah: 'Kami tidak pernah mendengar tentang keadaan ini sebelum dan kami telah diberitahu oleh doktor bahawa mereka telah hanya pernah mendengar satu kes lain yang pernah.'

Kini, remaja, dari Wishaw, Lanarkshire perlu mempunyai rambut beliau menolak ke bawah sepanjang sisi katilnya, dan memastikan ia lembap supaya dia boleh mengelak penyitaannya lain.

Doktor telah meninggalkan bingung oleh keadaan yang menyebabkan pening dan boleh mencetuskan sawan.

Remaja, dari Wishaw, Lanarkshire, telah dikejarkan ke Hospital Besar Wishaw mana ia didiagnosis dan ia dianggap penyakit yang sedikit diketahui mungkin disebabkan komplikasi kelahiran beliau.

Megan dilahirkan seberat hanya £ 2 5oz dan sesuai di telapak tangan manusia.

Beliau mempunyai hernia berhubung dgn diafrakma, atau lubang di diafragma beliau.

Ini bermakna perut beliau berpindah sehingga melalui dan ke dadanya, hanya membenarkan ruang untuk satu paru-paru berkembang.

Tetapi keadaan pelik bermakna Megan kini mempunyai untuk mengelakkan caj statik dalam hidupnya sehari-hari.

Puan Stewart menambah: 'Apabila kita sikat rambutnya kita perlu untuk meletakkan beliau turun dan menutup kepalanya dengan air untuk menghentikan mana-mana bangunan statik.

'Dia tidak boleh gosok belon di atas kepalanya pada pihak.'

'Jadi kecil': Megan, digambarkan di sini berumur 3, dilahirkan dengan hernia dalam diafragma beliau, yang mungkin berkaitan dengan sindrom

Puan Stewart mempunyai kehamilan yang sukar dan pada enam bulan telah didiagnosis dengan keadaan pra-eklampsia berpotensi membawa maut.

Para ibu-to-be yang berkenaan terpaksa mempunyai kecemasan pembedahan untuk menyelamatkan anaknya.

Dia berkata: "Saya tidak benar-benar tahu apa yang ia adalah tetapi saya tahu saya boleh mati dari itu, jadi saya benar-benar takut.

'Saya telah diletakkan di banyak ubat-ubatan dan selepas itu saya tidak boleh ingat apa-apa, nampaknya saya hampir meninggal dunia.'

Tetapi terima kasih kepada kemahiran doktor di Hospital Bersalin Bellshill, Lanarkshire, Puan Stewart membuat pemulihan penuh.

Tetapi kecil Megan menghabiskan seterusnya 18 bulan di Hospital Yorkhill Glasgow.

Dan, ketika dia telah ditinggalkan dengan beberapa masalah kesihatan yang sukar, ibu bapanya telah meninggalkan bingung dengan Sindrom Memberus rambut beliau.

Megan, juga mengalami asma dan keadaan yang dipanggil aliran disfungsi dorsal, yang menjadikan ia sukar untuk melihat objek yang bergerak pantas, seperti bola.

Dan ketika dia menghadapi pembedahan lanjut pada masa depan, keluarga beliau berkata dia hidup hidup dengan sepenuhnya.

Dan, dia bahkan merancang Pendana amal untuk Yorkhill pada 8 Oktober.

Puan Stewart menambah: 'Beliau adalah seorang gadis muda yang sangat gembira dan meriah.

'Apabila dia berada di hospital terdapat banyak kanak-kanak di sana yang telah mati dan sangat sakit jadi kami hanya gembira bahawa dia adalah sihat dan mampu untuk hidup hidupnya.

'Dia benar-benar tidak menentang semua kemungkinan. Beliau adalah satu keajaiban yang sedikit. '

AUDI A7 Diperbuat daripada kertas


Ya, Audi A7 kertas. Nah, Walaupun tidak bersaiz seperti Audi A7 yang sebenar, tetapi model kereta terbesar papercraft di 4 kaki x 2 kaki x 2 kaki - dan ia adalah anatomi betul sampai ke kawasan pedalaman.

Reka bentuk grafik artis Taras Lesko direka 750 keping model keluar stok kad menggunakan 285 keping kertas. Beliau kemudian dicetak, dilipat dan digam bersama-sama. Menggunakan hanya pencetak laser, dua desktop komplot pemotongan, gam dan pisau X-acto, dalam kira-kira 245 jam, beliau telah membuat sebuah kereta.











Sol Cinema, Pawagam Terkecil Sekali Di dunia Berkuasa Solar


Sol Cinema adalah sebuah rumah filem mikro yang dikuasai sepenuhnya oleh Matahari. Dorang menampung 8 orang dewasa dengan selesa untuk pengalaman sinematik yang unik. Korang boleh menonton filem-filem korang sendiri atau dorang mempunyai sebuah perpustakaan yang penuh dengan komedi, video muzik dan filem pendek dengan tema persekitaran inspirasi.

Sol Cinema merupakan penyelesaian ideal untuk menunjukkan video pendek dalam komuniti korang, perayaan, acara atau parti. Dorang adalah sebuah projek bukan keuntungan dari memenangi anugerah amal seni, undercurrents.








Apa yang dorang boleh tawarkan kepada korang?

Cinema Sol telah melimpahkan dengan kebanggaan dan gaya. Dorang menggunakan projektor video LED menunjukkan filem pendek dalam persekitaran sinematik.

Dorang menggunakan penjana solar untuk menyimpan tenaga boleh diperbaharui dari Matahari yang kuasa pawagam dorang sepanjang hari dan malam. Panel photovoltaic dorang memanfaatkan cahaya matahari, walaupun filem-filem yang ditunjukkan, jadi dorang tidak kehabisan kuasa.

Menjadi mangsa pornography kerana berpakaian seksi


isk isk isk isk, inilah akibatnya apabila korang keluar rumah dengan tak menutup aurat korang. Lebih gemar memakai pakaian seksi terdedah sana sini, sampai nak terkeluar dah bijik mata nie is tengok. Bersepah yang dok pakai seksi-seksi nie. Dah macam pelacur murahan dah is tengok, tapi korang tau tak, pelacur pun tak pakai pakaian yang macam tu?

Time business saja dorang pakai pakaian seksi nie itu pun tutup dengan jaket tebal bila dapat pelanggan baru lah dorang buka jaket itu pun dalam bilik lerrr kat luar sorry nak tengok nak pegang kena bayar.






Tak guna punya lelaki tinggalkan wanita cedera seorang diri selepas kemalangan


Macam ni punya lelaki pun ada..selamba tinggal wanita itu keseorangan...

Would you leave a passenger behind, a woman no less, after crashing your car? STOMPer Lim says the driver of this car did just that, leaving an injured woman behind in the passenger seat.


"A car crashed into this tree at Teban Garden, causing the upper part of the tree to topple.



"There was a man, and a woman in the car at first. The man ran away after the accident, leaving the lady in the car alone.


"The woman was sent to the hospital not long after.


"I guess the man was drunk and ran away to escape the punishment."


Lelaki macam nie korang jumpa langgar terus dengan keta korang ok?

Pendapat korang apabila wanita merokok?


Apakah pendapat korang apabila golongan wanita merokok? Paling is tak terkejut apabila wanita layak bergelar nenek pun merokok, ini dah biasa is tengok sebab orang tua-tua memang hisap rokok pun. Tapi gadis remaja iaitu budak sekolah pun merokok apa korang rasa? Salah siapakah dalam hal ini?








Gambar isteri dan Anak kepada Adolf Hitler


Eba Braun, adalah kekasih kepada Adolf Hitler yang telah menjadi isteri Hitler yang sah setelah mereka berkahwin secara rahsia. Gambar isteri serta anak Hitler dirahsiakan bertahun2 lamanya yang akhirnya muncul pendedahan tentang keluarha Hitler ini didalam Life Magazine baru-baru ini. Memang amat mengujakan dan mengejutkan sebab is pun memang admire kepada Adolf Hitler. Hail Hitler!!!








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...