Khamis, 29 November 2012

Kisah para isteri yang terlampau bunuh suami


1. Kisah Agrippina

Claudius Kaisar Romawi keempat juga dikenal sebagai Tiberius Claudius Caesar Augustus Germanicus menghadapi masalah besar dalam perkahwinannya  dengan isteri nombor lima Agrippina. Masyarakat pada waktu itu mendengar rumor, jika Cladius telah menikahi wanita yang banyak membuat masalah akan dirinya. Hal inilah yang  mungkin telah membuat Agrippina ke dalam tindakan yang nekad, ditambah lagi dia takut akan statusnya sebagai selir kaisar berakhir. Dia dan anaknya berusaha untuk menduduki takhta ketika Claudius sedang berada di luar dari kekaisaran . Dia membuat rancangan dengan Britanicus putra Nero yang akan membawa Agrippina menjadi penguasa Rome. Akhirnya Agrippina berusaha membunuh Claudius dengan racun,yang mengakibatkan kematian atas Caludius.



.2. Ruth Story



Pada tahun 1925 Ruth Snyder seorang surirumahtangga dari Queens New York memutuskan untuk membunuh suaminya bersama dengan kekasihnya, Henry Judd Gray, seorang penjual pakaian dalam. Mereka merancang kematian Albert suami Ruth.Sebelum itu Ruth meminta  suaminya agar menandatangani  polisi insurans nyawa yang akan membayarnya jika dia mati dengan tindakan kekerasan. Ruth dan Henry, mencuba berbagai cara agar Albert jatuh miskin, mereka gagal untuk membunuhnya dengan cara lambat,akhirnya mereka nekad membunuh dengan cara  menutup hidung Albert dengan kain yang sudah direndam Kloroform, Setelah Albert meninggal dalam kematian yang menyakitkan, pasangan ini cuba untuk membuat seolah-olah Alber terjatuh  dari ketinggian , tetapi polis tidak begitu saja mempercayainya.Apabila kejadian sebenar terbongkar pasangan tersebut menyalahkan satu sama lainnya dan keduanya menerima hukuman mati. Ruth Snyder berada di antara beberapa perempuan yang pernah di hukum mati oleh kerusi elektrik .



3. Kisah Pamela



Seperti Rut, Pamela Smart cantik berusia 23 tahun cuba menggunakan kekasih untuk membunuh suaminya. Kekasihnya baru berusia 15 tahun pada ketika itu, tetapi dia, bersama dengan pembantu, berhasil  menembak Gregory Smart suaminya ,ketika Gregori masuk kerumahnya sendiri.  Polis tidak mungkin dapat membongkar skema pembunuhan keseluruhnya,  jika Pamela tidak melakukan kesalahan , dia lupa bahawa kekasihnya itu terkenal buruk dalam menyimpan rahsia. Sedangkan dia mengambil bahagian dalam rancangan pembunuhan itu.

4. Kisah Larissa's



Larissa Schuster  seorang ahli biokimia dan mempunyai makmal  kimia sendiri.Dia dan suaminya Timotius sedang merancang untuk bercerai. Pada tahun 2003 Larissa 47 tahun sudah tidak sabar sehingga dia menyewa sebuah unit stor. Dia dan kekasihnya kemudian menculik Timotius  dan menggunakan pistol setrum serta kloroform untuk melemahkanya. Dalam keadaan separuh sedar dan tidak mampu untuk bangun, mereka memasukkan tubuhnya ke dalam sebuah tong Kemudian Larissa mulai menuangkan asam klorida ke dalamnya. Ketika polis menemukan Timotius Schuster,  yang tinggal dari dirinya adalah bahagian bawah tubuhnya. Larissa dijatuhi hukuman penjara seumur hidup untuk kejahatan keji yang dilakukannya.

5. Kisah Clara's



Clara Harris tidak punya kekasih, tetapi dia yakin suaminya punya kekasih gelap. Dia membayar seorang penyiasat persendirian dan peyiasat itu mengesahkan suaminya sering kesebuah hotel dengan kekasih gelapnya.Satu hari dia mengikuti suaminya dan kekasihnya sehingga kekereta . Dia kemudiannya memukul suaminya dengan tongkat berulang  kali sampai suaminya tewas terbaring di tanah. Dia cuba memberitahu polis bahawa kakinya tertekan pedal minyak meyebakan dia kehilangan kawalan kereta lalu melanggar suaminya tetapi anak perempuan pasangan yang pernah juga berada di kendaraan dengan ibunya itu menceritakan kejadian sebenar. Clara akhirnya dipenjara seumur hidup kerana membunuh suaminya.

Kekadang kan bukan sengaja si isteri nie bertindak sedemikian rupa ok? Selalunya apabila isteri dah sampai tahap menjadi punching beg, bola sepak, batang kayu dok kena pukul jee kena cekik kena dera mau taknya si isteri memberontak? Dalam Islam pun di adakan hukum bercerai disebabkan benda2 macamnie berlaku lah. Kekadang tu dah ada isteri masih gak nak cari perempuan lain tanpa izin isteri, dah ada yang halal nak cari yang haram gak susah la brother.

Nenak 76 tahun terlampau bunuh suami pasal xnak setubuh


Kerana menolak bersetubuh, Petrus Nabu (76) tewas di tangan isterinya, Regina Patola (76) di kediaman mereka di Fatubijae, Kecamatan Polen, Kabupaten Timor Tengah Selatan, Nusa Tenggara Timur (NTT) .

Korban meninggal dunia dalam keadaan bogel di dalam rumah bulat yang bersebelahan dengan rumah tinggal mereka.

Anak tiri korban, Saulus Anin (45), yang ditemui Pos Kupang di Bilik Jenazah RSUD SoE, mengatakan, sekitar pukul 16.00 petang, dirinya keluar dari rumahnya yang jarak lebih kurang 200 meter untuk menjenguk kedua orangtuanya.



Setiba di rumah orangtuannya itu, dia menemukan ibunya Regina Patola tertidur di luar "rumah bulat" di atas bangku. Dia lalu membangunkan ibunya dan menanyakan di mana bapanya. Namun mamanya hanya berdiam diri. Dia cuba memanggil bapanya beberapa kali, tetapi tidak ada jawapan. Namun dia melihat bapanya yang sudah meninggal dunia dan tak bersuara lagi.

Anin menduga mamanya yang sudah lama mengalami gangguan jiwa telah membunuh suaminya itu. Sebelum itu, mamanya pernah menggigit salah satu telinga suami ketiganya itu hingga putus dan pernah juga membakar rumah mereka sendiri.

Polis telah membawa jenazah korban bersama barang bukti dan saksi, Regina Patola, isteri korban.

Menurut Sole, korban meninggal akibat luka robek pada kepala bahagian kanan dan kedua pelipis kiri dan kanan. Juga luka robek pada pergelangan tangan dan putusnya jari telunjuk tangan kanan serta luka robek pada pergelangan kaki kanan.

Ketika disiasat, kata Soleh, isteri mangsa mengaku menghabiskan nyawa suaminya kerana menolak hubungan intim. Dia menggunakan parang milik suaminya untuk memotong mangsa hingga tewas.

Kerana jawabannya sering berubah-ubah, lanjut Sole, polis belum boleh memastikan pelaku pembunuhan. Polis masih terus melakukan penyiasatan.

"Berdasarkan informasi yang diperoleh, pelaku pembunuhan itu mengarah kepada isteri mangsa. Dan, untuk sementara isteri mangsa ditahan di Polres TTS untuk menjalani pemeriksaan lebih lanjut," katanya.

Boots, penjual alat seks terlampau


Boots telah dikritik oleh ibu bapa untuk menjual mainan seks di kedai-kedai, sehingga jelas kelihatan di mata kanak-kanak.

Rantaian kimia telah jelas dipaparkan pelbagai seks unpackaged membantu dekat kepada produk kesihatan seperti membaca gelas, monitor tekanan darah dan kit ujian kehamilan.

Pelanggan perlu berjalan lalu bantuan seks untuk membeli syampu, deodoran, ubat gigi, dan sandwic.

Penjualan mainan seks - baru-baru ini dilancarkan pada 1200 2,500 firma UK kedai - adalah jauh berbeza daripada ubat-ubatan herba yang dibuat oleh Boots pengasas John Boot di Nottingham pada 1849.

Pelbagai juga termasuk beberapa alat bantuan seks lain yang berada di paparan penuh


But menegaskan malam tadi bahawa pelanggan telah memberitahu syarikat mereka mahu untuk membeli pelbagai mainan seks - yang direka untuk meningkatkan 'kesejahteraan seksual'. Tetapi gergasi runcit menghadapi serangan balas.

Keluarga berkata mereka 'terkejut' dan 'jijik' yang bantuan seks atas menunjukkan, dikeluarkan dari bungkusan. Sebaliknya, Ann Summers seks-kedai rantaian menyajikan seks berkotak membantu hanya untuk mereka yang berusia 18 tahun atau lebih dalam ditetapkan bahagian berasingan kedai.

Pada Boots di Dartford, Kent, tiga jenis bantuan seks pada paparan minggu lepas dan diletakkan di atas rak yang cukup rendah untuk kanak-kanak untuk melihat.

Keluar dari kotak: Kira-kira 1200 Boots kedai menawarkan mainan seks dalam memaparkan seperti ini di Dartford, Kent


Nenek Burgess Julie, 43, seorang pengurus runcit dari Greenhithe, berkata: 'Saya terkejut. Ia adalah benar-benar tidak sesuai. Saya terkejut bahawa kedai seperti Boots menjual mainan seks, apatah lagi memaparkan mereka begitu terbuka.

'Kedua-dua anak saya membesar sekarang, tetapi saya telah mendapat cucu sedikit dan saya pasti tidak mahu akan berjalan Boots pusingan beliau dan perlu untuk menjelaskan apa yang mainan seks adalah. Jika Boots benar-benar mahu menjual mereka, mereka perlu disimpan di belakang kaunter dengan ubat-ubatan. '

Pelanggan dikatakan terkejut dengan tindakan Boots
Dan Scott Millins, 26, dari Gravesend berkata: 'Ia agak menjijikkan. Saya ada seorang budak berusia sembilan bulan bayi dan seorang anak yang berusia tiga tahun dan ia tidak akan menjadi masalah sekarang, tetapi apabila anak-anak muda saya lebih tua, yang pasti bukan jenis perkara yang saya mahu mereka lihat. Kanak-kanak tidak perlu tahu tentang apapun yang benda sehingga mereka sedang membesar dan dalam hubungan dengan seseorang. Ia benar-benar tidak sangat baik pada semua. '

Paparan diketuai 'Kesejahteraan Seksual' dalam huruf besar dengan kata-kata
'Bantuan anda dan pasangan anda mempunyai hubungan yang lebih positif seksual'. Di bawah setiap mainan seks pada paparan kad yang memperincikan ciri-ciri mainan. Kanak-kanak yang lulus paparan untuk £ 34,99 Durex Play Mimpi dapat membaca butiran intim bagaimana produk itu boleh digunakan. Mainan seks mendapat pembeli 136 Boots mata kesetiaan.

Durex Play Discover, yang kos yang sama dan mendapat mata yang sama, mengatakan ia 'direka untuk memberi inspirasi kepada anda untuk bermain dan sensually meneroka badan pasangan anda dari hujung ke kaki'.

Delight Play murah, pada £ 9,99, dengan 36 Boots mata, adalah ditawarkan dengan baucar percuma £ 10 ujian mata.

Bekas MP Konservatif Ann Widdecombe berkata: 'Boots, yang merupakan sebuah kedai keluarga - dan satu yang sangat popular pada itu - perlu mengamalkan piawaian yang Ann Summers telah gembira untuk menerima pakai. Yang mengatakan ia semua. '

Mainan seks adalah perubahan dramatik dasar bagi Boots. Tujuh tahun lalu, syarikat itu membatalkan rancangan untuk menjual bantuan seks bersama kelengkapan tandas kebimbangan bahawa stok mereka boleh merosakkan jenamanya. Semalam, Boots berkata ia telah menerima empat aduan.



Jurucakap berkata: 'Kami percaya kehidupan cinta yang sihat boleh memperbaiki kesihatan keseluruhan dan kesejahteraan dan pelanggan kami telah memberitahu kita bahawa mereka ingin membeli produk-produk ini dari kami.

'Kira-kira 1,200 kedai stok produk-produk ini dan kami telah bekerja keras untuk memastikan mereka berhati dibungkus dan merchandised.

'Terdapat ada undang-undang yang menyekat penjualan produk-produk ini. Walau bagaimanapun, jika seseorang yang kelihatan di bawah umur 16 tahun cuba untuk membeli apa-apa produk, kakitangan Boots akan menggunakan budi bicara mereka untuk memutuskan sama ada ia adalah sesuai untuk mereka. '

Photographer Khas Untuk Penceraian Gianni Fasolini


Menceraikan pasangan di Itali tertarik kepada seorang jurugambar yang menawarkan untuk menembak album perkahwinan gaya berpecah mereka. Gianni Fasolini, dari Valeggio sul Mincio, mempunyai ilham yang selepas membaca bahawa kadar perceraian akan melalui bumbung.

"Rakyat meraikan perkahwinan sebagai satu peristiwa dalam kehidupan mereka, tetapi perceraian adalah satu peristiwa penting juga," jelasnya.



Pemuda berumur  45 tahun itu menambah: "Saya telah melakukan gambar majlis perkahwinan dan upacara perkahwinan selama bertahun-tahun, hari masuk dan keluar hari, dan orang memberitahu saya mereka suka mempunyai gambar yang menandakan peristiwa penting dalam kehidupan mereka.

Kemudian saya mendapat untuk berfikir bahawa mungkin ada akan beberapa permintaan bagi orang-orang yang menandakan perceraian mereka dan jadi saya mula untuk menawarkan sesi foto untuk pasangan yang baru bercerai - mereka tersenyum atau berjabat tangan atau dalam beberapa kes walaupun mencium.

Saya diiklankan tawaran dan secepat orang mendapati tahu tentang mereka berbaris di kedai saya untuk sesi ". ananova

Gadis mesteri berjalan-jalan seorang diri....


Siapakah gadis ini? berjalan-jalan seorang diri di jalanan sejak dari tadi je kan? hmm sungguh mesteri, dan sifat ingin tahu yang selama ini menyembunyikan diri didalam diri kita semua pun timbul dan meluak-luak memberonta ingin keluar dan mengetahui siapakah gerangan gadis tersebut......... perhatikan betul2 ok?


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Jeng jeng Jeng.............

Wow Model terlampau salin baju kat tempat awam


Perrghhh korng tengok model model niee dengan slamber rock jee diaorang salin baju dorang kat tempat awam, memang pantas dan slamba. isk isk isk tapi kesian gak aa kat dorang kena kejan je keja nya nak kena cepat kalau tidak kena luku kepala xcaya try masuk jadi modelling, kena maki hamin punya cukup.





Apesal plak mak suruh buat kerja sekolah diluar rumah?


Bayangkan sedang ditinggalkan sendirian di luar sehingga anda selesai kerja rumah anda - bahawa apa ini budak muda usia kira-kira enam tahun telah melalui di gelanggang badminton di Sembawang.

STOMPer H mengulas mengenai tindakan ibu:

"Seorang budak lelaki, yang kelihatan kira-kira usia 6 tahun, telah ditinggalkan bersendirian oleh ibu untuk melakukan kerja rumah beliau di gelanggang badminton ini di Sembawang pada kira-kira 9:30 pada 31 Jan.

"Berbekalkan kerusi, budak itu telah dibawa oleh ibunya ke gelanggang badminton untuk menyiapkan kerja rumah beliau di bangku (yang bertindak seperti meja belajar).



"Dia ditinggalkan sendirian di sana selama kira-kira 15 minit manakala ibu pergi yang tahu di mana.

"Meninggalkan seorang lelaki muda pada waktu malam adalah satu perkara yang berbahaya untuk melakukan - siapa tahu apa yang mungkin berlaku semasa 15 minit.

"Malah jika tiada ruang kajian yang ada di rumah, sekurang-kurangnya ibu boleh dilakukan ialah untuk tinggal dengan budak itu di sana sepanjang."

sumber: singaporeseen.stomp.com.sg

Anak Yang taat menjaga ibu yang lumpuh


Kalau ibu kita terjadi apa apa, maksud is dapat penyakit atau yang direct to the point la, lumpuh, apa kita akan buat? Menjaganya atau biarkan sahaja atu hantar ke rumah kebajikan? Korang jangan buat macam tu, jaga mak kita takkan terbalas walau duit berbillion sekalipun.

Mak kita yang lahirkan kita dengan mengadaikan nyawanya untuk melahirkan kita didunia ini. Tumpah darah dia, lahirnya kita. Ambik iktibar dengan cerita budak di China nie yang menjaga ibunya yang lumpuh.






Reporter Terlampau Buat Rekod Naked Push-up


Seorang fotografer China dihormati, selama World Press Awards, untuk seri foto nya "The Moment", dimana ia adalah fitur, melakukan push-up, telanjang, di berbagai lokasi, di seluruh China.

 Ou Zhihang, presenter fashion show, di Guangdong TV, dan seorang bekas fotografer fashion, telah menjadi orang pertama, dalam sejarah China, akan tampil di halaman depan surat khabar popular. melakukan push-up, telanjang. Zhihang telah menciptakan seluruh rangkaian foto-foto dia, melakukan push-up, di lokasi yang ikonik, di China.

 Fotografer eksentrik menggambarkan dirinya sebagai seorang seniman kreatif, dan oleh kerana itu, ia harus menemukan cara kreatif untuk mengekspresikan dirinya. Tidak seperti foto bogel Spencer Tunick, yang menggunakan kerumunan orang telanjang, untuk seni, Ou Zhihang hanya menggunakan diri sendiri. Dia menyatakan dia tidak ekshibisionis, sebaliknya, ia agak malu.

Menggunakan tripod, dia cepat mendapat pakaian, set timer kamera, pose, dan meninggalkan tempat segera setelah dia foto. Salah satu fitur yang paling luar biasa, dari Momen itu, adalah begitu sedikit orang yang muncul di background foto itu.

 Bertanya apakah ia dia khawatir ia boleh mendapat masalah, dengan pemerintah China, lebih dari pekerjaannya, Ou Zhihang mengakui ia memiliki beberapa masalah, tetapi juga berterima kasih untuk hidup dalam sebuah masa di mana dia tidak harus pergi ke penjara, untuk demi seni.




Aik Silap kowt Masuk Parking Nie?


BEIJING - Seorang perempuan di China menuruni tangga di sebuah mall dengan keretanya kerana mengikuti tanda jalan di mall yang salah . Perempuan itu menyangkakan tanda jalan tersebut menuju ketempat parking.

Xiang Zhen yang mengikuti tanda jalan di mall terjebak di sebuah tangga yang bukan merupakan jalan untuk kereta. Tanda jalan tersebut membawanya tersangkut di mall yang terletak di Liuzhou, Daerah Guangxi.



“Saya melihat penanda jalan yang menuju ke tempat parking. Saya ikuti penanda itu dan tiba-tiba ada tangga dan saya terjebak,” ujar Xiang seperti dikutip dari Orange.

Para peniaga di mall yang berada di bawah tangga mengaku terkejut dengan insiden tersebut.”Saya mendengar suara bising dan setelah saya tengok ternyata sebuah kereta tengah menuruni tangga di depan mata saya,” ujar seorang pedagang.

Xiang meninggalkan keretanya yang terjebak di tangga dan memanggil petugas agar membantu mengalihkan keretanya ke jalan. Pihak pengurus di mall itu mengakui kesalahannya dalam hal meletak penanda jalan menuju tempat parking tersebut.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...