Ahad, 9 September 2012

Musibah Akibat Hanya bertuala Ketika Mengunjungi Warung


BATAM - Ini peringatan bagi Anda kaum Hawa. Jangan pergi ke warung hanya mengenakan tuala

Tina (16), bukan nama sebenarnya, tak sedar kemolekan tubuhnya membuat si pemilik warung tergoda, saat ia membeli shampoo mengenakan tuala

Feriyek, pemilik warung, tersulut nafsunya kala melihat keindahan lekuk tubuh Tina (16) yang menonjol.

Saat itu, Julai 2011, Tina sebenarnya akan mandi di sumur umum. Namun, ia singgah sebentar untuk membeli shampoo di warung Feriyek.




Tina memang terbiasa mengenakan selembar tuala saja, jika hendak mandi di sumur umum. Di warung itulah Feriyek tergoda melihat kemolekan tubuh Tina.

Tanpa pikir panjang, Feriyek yang merupakan tokoh masyarakat di daerahnya, lantas menarik Tina masuk kedai, dan terjadilah perbuatan mesum.

Feriyek sebenarnya bukan orang baru bagi korban. Ia sering memberi Tina wang jajan. Kanera ulah mesum pertamanya tidak ketahuan orangtua Tina, Feriyek lantas mengulangi lagi perbuatannya seminggu kemudian.

sponsored links


Hubungan terlarang Feriyek dan Tina terus terjadi berulang-ulang. Tak ayal, Tina hamil. Feriyek, warga Tanjung Pengapit, Galang, Batam, kemudian dilaporkan oleh orangtua Tina ke polis. Ia lantas ditangkap tanpa melawan.

Sidang yang dipimpin Thomas Tarigan di PN Batam, Rabu (4/7/2012), memvonis Feriyek dengan hukuman lapan tahun penjara, ditambah denda Rp 60 juta subsider dua bulan kurungan. Vonis ini empat tahun lebih ringan dari tuntutan jaksa penuntut umum, yakni 12 tahun penjara.

"Terserah kamu mahu terima atau tidak, atau justru mahu mengajukan banding dalam waktu tujuh hari. Yang penting, saat ini kamu harus kembali ke tahanan. ," jelas Thomas.

Menanggapi hal itu, penasihat hukum Feriyek tidak mengucapkan niatnya untuk banding.

Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Aik Biar Betul Rumah nie Mirip Wajah Adolf Hitler?


TRIBUNNEWS.COM – Macam-macam saja pengguna internet. Sebuah rumah di Wales, Inggris, menjadi terkenal setelah pengguna internet melihatnya mirip wajah Adolf Hitler.







Rumah Swansea berwarna cokelat dan memiliki empat jendela serta merta menarik perhatian dari tabloid Inggris setelah beredar di situs pertemanan sosial.






sponsored links


Meski demikian, kemiripannya masih menjadi perdebatan. Pada bahagian atas pintu mirip dengan misai Hitler, sementara sisi atap yang miring mirip dengan sisiran rambut Hitler.



Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Wanita Mengisi minyak sambil hisap rokok yang terlampau


Kalau korang tengah isi minyak, korang hisap rokok tak? Memang tidak dibenarkan hisap rokok kan dalam Stesyen Petrol di mana-mana semua stesyen minyak pun rasanya.

Tapi lihat wanita nie slamber dog jer dia merokok sambil mengisi minyak keretanya. Tak takut ker api rokok sambar gas yang sedang terapung diudara sekeliling dia tu?








sponsored links


Is harap korang jangan lah tiru aksi merbahaya seperti wanita diatas ini. Memang la gian kalau tidak merokok tapi gak agak la sampaikan nyawa boleh melayang dalam sekelip mata jer. Memang tak terjadi tapi kalau sekali Allah S.W.T jadikan nak menyesal pun tak guna dah.



Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Ini ialah teater khas untuk buatkan anda tertidor


Jika Anda tertidur di panggung wayang, itu merupakan tanda kalau anda tidak menikmati filem dengan sangat baik. Tapi itu tidak akan terjadi di Barbican di London. teater ini dirancang untuk membuat penontonnya untuk tidur.

Lullaby, telah diciptakan khusus untuk membuat penonton untuk tidur. teater ini menampilkan storytelling dan "gurita" yang bernyanyi.

Para penonton berada di tempat tidur yang sudah dipesan dan boleh tertidur mengenakan pijamas mereka.



Setelah menonton aksi dan tertidur, penonton yang tersisa untuk tidur sebelum bangun akan dilayani sarapan pada keesokan paginya pukul 7:30.

sponsored links


Produser Simon Casson mengatakan ia telah tertidur di acara termasuk Lord of the Rings dan Oliver saat mereka datang dengan idea untuk menciptakan teater unik ini untuk menghantar orang untuk tidur.

Sejauh ini, tidak ada yang tetap terjaga pada akhir acara dan para pemain hanya mendapatkan dengkuran bukanlah tepuk tangan.

Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Memang Pelik Bila Perompak Telefon Bank Suruh Sediakan Wang Untuk Dirompak



Polis di Connecticut menahan dua orang perompak berusia 27 dan 16 tahun, yang menelefon sebuah bank tempatan dan meminta wang tunai disediakan lebih dulu sebelum mereka tiba untuk melakukan rompakan.

Kedua-dua perompak terbabit sebelum itu menelefon Bank People’s United di Fairfield dan mengugut bahawa bank itu akan ‘bermandi darah’ jika wang tidak disediakan untuk mereka.





sponsored links


Bagaimanapun akhbar Connecticut Post melaporkan, panggilan itu berjaya dipintas polis yang sudah bersedia menunggu untuk menangkap kedua-dua perompak itu, sebaik saja mereka tiba di bank berkenaan.  ~~ Agensi

Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Budak Pintar Berusia 10 Tahun Kuasi 10 Jenis Bahasa


LONDON: Sonia Yang dimahkotakan sebagai pakar linguistik muda terbaik apabila berjaya menguasai 10 bahasa dengan baik.

Baru berusia 10 tahun, Sonia mengagumkan juri ketika dia menyertai pertandingan bahasa bersama lebih 5,000 peserta semalam.






Peserta diuji mengenai pengetahuan terhadap bahasa asing, serta kemampuan belajar bahasa baru.

sponsored links


Dilahirkan di Taiwan dan berpindah ke England bersama keluarganya, Sonia kini menetap di Cheadle Hulme, Stockport.

Ketika tiba di England, Sonia mampu bercakap bahasa Jepun, China dan Inggeris, selain bahasa ibundanya.

Sonia juga mampu menguasai bahasa Kazakhstan, Uganda, Jerman, Sepanyol, Perancis dan Portugal. - TS

Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Gadis Arab Tumbuh Alat Kelamin Lelaki Dalam Tempoh Seminggu


Seorang gadis kecil berumur 13 tahun di Arab Saudi dipindahkan oleh gurunya ke sekolah untuk lelaki kerana tubuhnya kini memiliki 'senjata lelaki'.

Awalnya gadis kecil itu, Uhud, merasakan perutnya seperti sakit kram terus menerus. Setelah satu minggu, voila, ia sudah memiliki organ khusus milik laki-laki tersebut.


Ayahnya sangat terkejut ketika mengetahui keadaan yang dialami puterinya tersebut. "Awalnya saya tak percaya dengan apa yang saya lihat...

Hanya dalam waktu satu minggu, anak gadis saya memiliki organ kelamin lelaki sempurna dan sekarang ia telah menjadi seorang anak lelaki," cerita Ahmad Hassan Mousa yang tinggal di kota Khamis Mushait kepada surat khabar berbahasa Arab, daily Alriyadh.

Ayahnya mengaku bahwa Uhud memang tidak memiliki payudara, dan ketika ketika keadaan kram perut putrinya itu diperiksa ke doktor, doktor mengatakan Uhud juga tidak memiliki rahim.

sponsored links


Selain tanda fizik tersebut, Uhud memang lebih sering terlihat bertingkah seperti anak lelaki. Hal itu diakui oleh guru dan para tetangganya.

Mousa kini sibuk mendaftarkan identiti baru anak lelakinya itu ke berbagai instutsi pemerintah. Uhud yang telah berubah menjadi seorang lelaki itu kini diberi nama Muad.-idbite.com




Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...