Errkk Wanita memperkosa pencuri yang mencuri dalam saloonnya?




Entah rugi atau malah beruntung, kisah lelaki ini benar-benar aneh.

Seorang lelaki Rusia yang berniat mencuri di sebuah salon kecantikan justru dijadikan sebagai budak seks selama tiga hari setelah berhasil diperdayai oleh wanita yang tak lain adalah pemilik salon dan pemegang tali pinggang hitam karate.

Dalam pengakuannya ke polis, Viktor Jasinski (32) menerangkan, rencana awalnya pergi ke salon di Meshchovsk, Rusia, adalah untuk mencuri. Namun, fakta yang ditemuinya justru di luar dugaan, Viktor Jasinski berhasil ditewaskan oleh pemilik salon, Olga Zajac (28), hanya dengan sekali  tendangan.

Dalam keadaaan setengah sedar setelah berhasil dilumpuhkan, Jasinski diseret ke sebuah ruang di belakang salon oleh Olga Zajac yang kemudian mengikatnya dengan kabel hair dryer. Viktor Jasinski yang ditahan dengan cara diikatkan dalam keadaan telanjang di sebuah radiator selama tiga hari mengaku tidak diberi makan, kecuali diberi Viagra sebelum akhirnya dibebaskan.

Rupanya Viktor Jasinski tidak dapat menerima perlakuan terhadap dirinya sebagai budak seks. Viktor Jasinski kemudian melaporkan apa yang dialaminya ke polis.

Menerima laporan tersebut, polis segera mendatangi salon Olga Zajac. Namun, apa yang dikatakannya kepada polis?


"Dasar kurang ajar. Ya, kami memang berhubungan seks beberapa kali. Tapi saya membelikannya beberapa seluar jeans, memberikannya makan, dan bahkan wang 1.000 rubel sebelum dia pergi," kata Olga Zajac.
Alhasil, berdasarkan keterangan yang didapatkan polis, baik Viktor Jasinski mahupun Olga Zajac saat ini ditahan.

Wau, apasal wanita tu tak buka saloon kat tempat is yerr?

Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Ulasan