Jumaat, 21 September 2012

Aikkkk feedburner is jadi kosong reader?


Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog is yang is sayang korang gila2 babeng punya.







AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, tudia haaa is nak menjerit lanieee, seb baik takder mic yang ok kalau tidak is rakam dah suara jerit is, dok heran, mana pi pulak reader is nie, is usha kat counter feedburner is, aikkk????? jadi kosong? Panic punya pasal is masuk feedburner, dia kata

My Feeds say, “Let’s play two!”.




sponsored links


Nak kena penampaq dah Feedburner is nie, ka nak kena sekeh kepala? mana pi semua reader is tu? is panic lagi is masuk bloggerbuster.com, pun sama. Blog Amanda pun 0 reader kat counter dia. apa sudah jadi nie?

Korang tahu apa yang sedang berlaku nie? leh bagi tau kat is sebab apa? boleh ker tak nie? hehehehehehe sila bagi tau kat is kat komen dibawah tu boleh?

Post Tag: Santai

Perrrghh dan wau, penat gila babeng....


Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera kepada pembaca setia blog is nie. Hari nie is penat dan letih gila, mau taknya, lepas solat Jumaat, pukul 2.30 buka kedai, lepas tu terus je is siapkan kerja-kerja mencetak.

Is cetak apa? Cetak Rompak Ker? Bukan daaa, is cetak kitab, ada dua buah kitab, Ushul Feqah dan Mengkolat. Is buat 15 salinan setiap satu makna kata ada 30 kitab kat is sekarang nie. Sekarang dah habis dah kerja mencetak tapi kerja menjilid ja tergendala pulak dah.






sponsored links


Mau tak tergendala (eh betul ker is eja tu?), stapler besar is tak der, is ada yang kecik je, kitab mengkolat tu nipis je tapi tak lut is nak ketap dia dengan stapler kecik. Peluru dia bengkok terus melekat jam sekali is ketap. Adus esok baru boleh sambung kerja2 menjilid nie itu pun kalau stationary ada jual lah stapler nie. Susah dulu senang je ada PEBP kat Balik Pulau nie (PUSAT EKONOMI BALIK PULAU), adik beradik LAI-LAI, SAIWAh apa semua tu la mini market. Skang dah jadi 99Ceria, ceria aja barang takdak.


Hmmm mana lah is nak pi carik nyer?? Rasanya nak kena pi geledah Peng Nam yang tutup pukui 6 tu lah, kedai hardware paling otai kat Rasta LIk Lau nie. Takdak gak is kena pi Bayan Baru, yeeaaah baru dok mai kata buat kerja, berjalan sakan naaaah? hehehehee.

Post Tag: Santai
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...