Jumaat, 9 November 2012

The Rise Of The Scorpion King


Assalammualaikum w.b.t, dan salam sejahtera kepada semua. Ok kali nie is nak berbicara tentang zodiak is. Zodiak is adalah Scorpio, iaitu 2 hari sebelum scorpio habis, 20 November. Ada saper2 lagi yang berzodiak Scorpio macam is tak? Jom baca apa dia yang ada dengan Scorpio nie?

Scorpio 

Elemen: Air

Pemerintah planet Anda: Pluto

Simbol: The Scorpion

Anda batu: Topaz

Dalam Kehidupan: Untuk bertahan terhadap segala tentangan

Getaran: Berdaya Tahan

Rahsia Nafsu Scorpio: Untuk kemenangan



Description:
Dikatakan sebagai "paling berkuasa" dalam semua zodiak, Scorpios membawa nasib yang dipenuhi kehidupan dan mempunyai hubungan peribadi yang sengit dan dramatik. Malah sebagai kanak-kanak Scorpios sering dijumpai untuk menjadi bijak selepas tahun mereka. Nujum ramai yang mengatakan ini tanda "jiwa tertua". Lama dan bijak melebihi purata, Scorpios sering tahu semua jawapan, kecuali kadang-kadang, mereka juga sering mempunyai kesukaran mencari apa yang mereka perlukan untuk membangunkan kebahagiaan mereka sendiri.(is memang sokong pendapat nie huhhuhuuu terutamanya pasal kebahagiaan tu).



Keghairahan, keinginan dan kuasa pergi tangan dalam tangan untuk Scorpios. Cabaran terbesar mereka dan ujian dalam kehidupan memilih antara kuasa cinta dan cinta kuasa. Datang ke genggaman dengan kedalaman luar biasa mereka emosi dan sensitiviti tidak mudah untuk orang-orang di sekeliling mereka. Mereka adalah berbeza daripada semua tanda-tanda zodiak yang lain dan perbezaan ini telah mereka berjalan, bekerja dan kasih sayang kepada rentak yang berlainan. Lain-lain sering boleh hidup dengan rakan kongsi Leo selama bertahun-tahun, tetapi tidak benar-benar mengenali mereka. Banyak yang perlu dilakukan dengan Leo kekal pernah rahsia. Mata mereka sering kebakaran dengan perasaan bahawa perkataan tidak pernah menyatakan, dan berhati-hati pada hari atau malam mereka menyembunyikan perasaan mereka di sebalik kaca mata hitam, terdapat mungkin menjadi ribut bru sejenis. Apabila anda berurusan dengan Leo anda perlu sentiasa berurusan dengan mereka pada tahap yang intuitif psikik. Mereka sering memakai topeng. Sering kali mereka mengatakan "tidak" apabila mereka benar-benar bermakna "ya". Mereka mempunyai sifat yang berlawanan. Sebaik sahaja mereka mendapati benar suka mereka boleh menjadi paling setia khusus semua rakan kongsi tetapi gugur teruk dengan Leo dan anda mungkin mendapati mereka tidak akan lupa atau memaafkan.

Kebanyakan Scorpios adalah pemenang. Perkara utama mereka perlu bimbang tentang sikap mereka, yang membentuk kuasa minda mereka dan sama ada boleh membuat atau memecahkan mereka. Apabila mereka negatif tentang sesuatu atau seseorang, atau kritikal diri mereka, mereka boleh cenderung untuk mendapatkan dengan cara mereka sendiri.

Scorpios beroperasi pada tiga tahap evolvement jiwa; menambah sehingga kepada tiga jenis yang tersendiri yang berbeza Scorpios. Tahap pertama ialah Scorpion. Ini adalah sekurang-kurangnya berkembang dan paling tertarik ke arah menggunakan kuasa mereka dengan cara yang salah. Elemen jenayah Leo datang di bawah tahap ini. Kemudian terdapat helang - highflying, keusahawanan, berjaya Leo, yang seolah-olah mampu untuk bangkit di atas kesukaran dan mengubah buruk-kali ke baik. Kemudian ungkapan tertinggi tanda ini adalah Phoenix dibangkitkan. Ini Scorpios berkembar dan amat berkuasa. Mereka bijak selepas tahun mereka dan bertindak sebagai pemimpin dan inspirasi kepada orang lain. Agak kerap Leo akan melalui tiga peringkat evolvement dalam satu seumur hidup - tetapi tahap boleh beroperasi turutan.

Jika anda dilahirkan pada hari pertama atau terakhir tanda Matahari, dari segi astrologi anda dilahirkan di puncak. Jika itu berlaku, anda mungkin akan mendapat manfaat daripada membaca tanda AHD. Anda sendiri dan tanda Matahari yang berakhir atau bermula sebelum atau selepas tarikh lahir anda. Sebagai contoh, jika tarikh lahir anda adalah disember 22, tanda Ahd. Anda Capricorn, tetapi anda mungkin mempunyai beberapa ciri-ciri Sagittarian serta

By Athena Starwoman

So kalau korang baca cerita Athena nie, korang mesti tahu kan apasal is paranoid dan keras kepala kan? Ala bukan is sorang je la kepala batu nie, yang mana zodiak scorpio yang lain pun sama, tapi kitaorang semua nie jenis cool maaaaaa heheheheheehe awek ke boy ke blah kitaorang boleh cool lagi hahahaa.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...