Khamis, 4 Oktober 2012

Perhubungan apakah ini yang layak dipanggil?


Selalunya bermacam panggilan untuk kita panggil bagi mengambarkan atau menamakan sesuatu perhubungan seks atau makhluk. Tapi korang tau nak panggil apa untuk perhubungan nie?














Apesal suka sangat bunuh diri nie?


CHANGSHA, China - Seorang gadis berusia 24 tahun gagal untuk membunuh diri dari sebuah bangunan selepas anggota-anggota polis berjaya menggagalkan rancangannya untuk terjun dari tingkat 32 di sini pada Isnin lalu.

Tangan, kaki dan paha gadis tersebut yang memakai seluar panjang ditarik masuk ke dalam sebuah tingkap di tingkat 32 bangunan itu oleh beberapa anggota polis.







Insiden yang berlaku lebih tiga jam itu bermula selepas gadis itu bertinggung di atas simen yang terdapat di atas sebuah tingkap.

Gadis itu mahu membunuh diri kerana dia tidak mempunyai pekerjaan dan kekasih manakala anggota keluarganya kerap menengkingnya. - Agensi


Kepada awek2, aci2, amoi, marka2 kat luaq sana kalau frust tu rasa nak bunuh diri je contact is ok? Rugi korang bunuh diri nie, masih ada kerja is boleh bagi kat korang.

Pentti Arajarvi Mengintai belahan tetek Puteri Mary Denmark


Makan malam diraja boleh menjadi majlis-majlis meletihkan dan kadang-kadang ucapan hanya tidak cukup untuk memegang perhatian anda.

Pentti Arajarvi, suami Presiden Finland Tarja Halonen, sudah tentu fikir jadi apabila dia menghadiri majlis makan malam negeri di Copenhagen.

Untuk lulus masa 63-year-old muncul untuk menumpukan perhatian kepada dada jirannya - yang hanya berlaku untuk menjadi Mary Denmark Puteri yang duduk bersebelahan dengan dia.

Puteri, isteri Putera Mahkota Denmark, memakai gaun hitam dipotong rendah, tiara dan kalung hiasan - yang Encik Arajarvi boleh tentu telah mengagumi.

Walau bagaimanapun, pandangan sneaky beliau telah ditangkap pada filem dan telah menjadi hit internet.

Dalam klip 'lelaki pertama' Finland difilemkan muncul untuk merenung kawasan dada beliau untuk beberapa saat sebelum Puteri bertukar kepalanya dan menangkap beliau dalam perbuatan.

Dia segera meliputi dadanya dengan tangannya manakala muncul silau kepadanya.

Satu malu Encik Arajarvi segera averts pandangannya beralih kepalanya dalam arah yang bertentangan dan kemudian berpura-pura untuk melihat siling.

Sebaik sahaja tidak selesa difilemkan semasa makan malam keadaan yang dihoskan oleh Ratu Denmark di Copenhagen bulan lepas.

Lebih daripada 12,000 orang kini telah dilihat klip di Youtube.

Seorang penonton posted mesej bawah berkata: 'Dia hanya manusia'

Pentti Arajarvi, suami Presiden Finland Tarja Halonen, ditangkap merenung di Princess Mary ... kalung

Puteri Mary bertukar dan dia tahu dia telah ditangkap muncul untuk melihat dadanya pada majlis makan malam negeri di Copenhagen


Beliau cepat berpaling pada siling berpura-pura berminat dalam seni bina dan Puteri Mary membetulkan pakaian beliau



Gila babi betoi Guru gunting lidah muridnya



Liputan6.com, Bantaeng: Hamka, salah seorang murid Sekolah Dasar Negeri VII Letta, Bantaeng, Sulawesi Selatan, menjadi mangsa kekerasan oleh gurunya di sekolah. Dari pantauan SCTV, Selasa (29/3), murid kelas satu SD itu terus merasa kesakitan dan tidak boleh makan seperti biasa lantaran lidahnya terus mengeluarkan darah setelah digunting oleh gurunya.

Hamka mengaku lidahnya digunting oleh  guru bernama Endang Sri kerana dituduh telah mengeluarkan kata-kata kotor. Hamka berdalih bukan dirinya yang mengeluarkan kata-kata tersebut, melainkan kawannya yang mengejeknya. Tak hanya itu, Hamka juga bercerita bukan kali ini saja dianiaya gurunya. Dia bahkan mengaku kerap dipukul gurunya hingga lebam dan berdarah.






Tak terima dengan perlakuan sang guru, keluarga mangsa pun melakukan protes ke pihak sekolah. Namun upaya tersebut tidak ditanggapi. Keluarga pun berniat segera melaporkan kekerasan tersebut ke pihak polis Resor Bantaeng lantaran perlakuan guru sudah melampaui batas.

Akibat perlakuan guru itu, kini Hamka tak mahu lagi bersekolah kerana trauma.Dia mengatakan baru mahu bersekolah bila dipindahkan ke sekolah lainnya.

Doktot Pakar Mata tapi kurang prihatin inilah jadinya


Seorang ibu membawa anaknya pergi memeriksa akan mata anaknya itu. Lalu dibawa ke Klinik mata yang terkenal dengan kepakaran matanya. (bukan mata doktor tu kepakaran check2 mata da rawat mata nie paham?).

Kemudian doktor itu pun memeriksa mata anaknya dan ditunjuknya huruf "E" yang besar tu, doktor mata tu bertanya, What is this? sambil menunjukkan kepada huruf "E" itu, lalu budak itu pun menjawab, It's "Bee".

Doktor mata pun mengesahkan bahawa anak kepada si ibu tadi supaya anaknya segera menjalani pembedahan mata kerana penyakit mata anaknya sangat kritikal. Maka anak kepada si ibu tadi pun menjalani pembedahan mata.





Penyelamat Dunia, Don Ritchie selamatkan 160 orang daripada bunuh diri


Namanya Don Ritchie, usianya sudah 84 tahun. Orang-orang disekitar tebing The Gap mengelarnya dengan sebutan “an angel walks among us”. Kenapa? Kerana ia sudah menyelamatkan sekitar 160 orang dari bunuh diri (itu hanya angka yang rasmi, perkiraanya Ritchie sendiri mengatakan bahawa ia sudah menyelamatkan sekitar 400 orang).

Tebing The Gap yang terletak di Watson bay, Sydney memang dikenal sebagai salah satu tempat kesukaan untuk bunuh diri. Sudah banyak orang bunuh diri di tebing ini kerana dinilai tebingnya sangat tinggi dan sepi. Dan kebetulan Rumah Don Ritchie terletak persis di sisi seberang jalan dekat dari titik melompat tebing.









Ritchie bangun setiap pagi dan melihat keluar jendela untuk memastikan apakah ada orang yang berdiri sendiri dengan posisi yang terlalu dekat dengan bibir tebing. saat itulah ia mengajak berbicara orang itu dan mengajaknya minum teh sembari memberikan petua tentang betapa berharganya hidup ini.

Dengan caranya itu, ia sudah berhasil menggagalkan ratusan percubaan bunuh diri. Namun begitu, ia pernah juga gagal dalam menyelamatkan orang dari percubaan bunuh diri. saat itu ia sudah berhasil mengajak orang yang ingin melompat tebing, namun tiba-tiba, orang itu menolaknya dan berbalik ke arah tebing dan melompat. Saat itu perasaan Don Ritchie cukup sedih. Kerana ia merasa gagal untuk menyelamatkan nyawa seseorang.

Dan atas jasanya itu, ia pernah diberi medal penghargaan oleh Kerajaan Australia.

Anna Simon lupa kancing baju daaa


is pun tak berapa faham apadia Anna Simon nie dok tengah buat, yang pasti bukan dia lupa kancing baju dia, tapi memang dia dok bajet seksi, (memang seksi pun). Saksikan video dia nie.
















Lelaki mancis api Dari China


Serbuk belerang ditemui penggunaan dan pembuatan adalah berasal daripada China. Mereka menemukan serbuk belerang untuk kegunaan bunga api serta aktiviti harian untuk memasak serta membakar sesuatu. Jom layan video dibawah nie lelaki mancis api daripada China.












Gorilla pun reti berjalan macam manusia


Gorilla yang bernama Ambam ini menjadi populer di  Youtube setelah sebuah video klip tentangnya dipostkan ke Youtube. Khabarnya hingga saat ini ada lebih dari 150,000 kali video itu ditonton. Apakah keunikan gorilla ini?

Ambam rupanya agak berbeza dengan gorilla yang lainnya. Dia sangat suka berjalan dengan menggunakan kedua kakinya saja, sangat mirip dengan manusia. Hal inilah yang menarik minat orang-orang yang kagum dengan kemampuan gorilla berpunggung silver tersebut.








Gorilla Ambam lahir di Taman Port Lympne, Howletts, pada tahun 1990. Taman tersebut didedikasikan untuk melindungi spesies langka dan dikelola oleh sebuah badan amal iaitu Yayasan Aspinall


Chen Nong menjadi ibu kepada baby Zebra


TEMPO Interaktif, Setiap hari, Chen Nong memakai baju dengan garis hitam putih. Pekerja zoo di Wuhan, China itu mengenakan baju corak tubuh zebra demi seekor bayi zebra.

Ya, gara-garanya bayi zebra ditinggal ibunya dan dia hanya mahu disusui Chen Nong. Syaratnya memakai baju garis-garis hitam putih. "Kami ingin dia dirawat ayahnya, tapi ayahnya menolak, si bayi zebra disepak terus," kata Chen Nong.

Chen Nong awalnya tak sengaja memakai baju hitam putih.Ketika dia memakainya, tiba-tiba si bayi zebra sangat gembira melihat Chen Nong.





Kini bayi zebra hanya maHu diberi susu bila Chen Nong memakai baju hitam putih. Bahkan, si bayi zebra juga mencari puting susu ke tubuh Nong. "Akhirnya aku kasih ibu jariku," kata Chen Nong.

Chen Nong memberi nama bayi zebra itu "Little Five". Nama itu dipilih kerana dia hanya menghabiskan waktu lima hari dengan ibunya.

Menurut Du Gong, juru bicara kebun binatang Wuhan, membesarkan seekor bayi zebra tanpa ibunya adalah pengalaman pertama zoo Wuhan. "Kami berharap boleh membuat keajaiban," katanya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...