Khamis, 16 Ogos 2012

Rahsia kelazatan Burger McDonlad Indah Rupa Dari Rasa


Oohooo inilah rahsianya, biasalah sapa sapa pun akan berbuat apa sja untuk menawan hati pelanggan kan? Tapi agak-agak ler sebab kelazatan itu yang orang cari, nampak lazat gila kalau makan burger McD nie sekali pegi beli hampeh, rasa roti kering-kering, masam, sos cili tak sedap, daging keras.

  











Biar Betul Awek Tangkap Gambar Bersama Hantu?


Cuba tengok ada apa-apa yang mengerikanker aper ker kat gambar awek nie? memang la awek nie cun tapi cuba perhatikan betul-betul disampingnya ada apa?




Aik..gambar sensored ke haper nie?


iskiskisk aper kebenda nya nie?? isisk isk cuba korang tengok jap leh?








Gila Tak Gayat Ka Nenek nie?


Gila kalau is pun leh gayat mau taknya nak berpaut benda pun tak ada hanya dinding semata-mata. Nak suruh Assassin Creed panjat pun dia tak mau.



Makanan Berbuka Puasa Pilihan iskandarX #27


Hari ini is membuat pilihan untuk berbuka dengan Bihun Singapore dan Daging Merah. Perghh best tak menu hari ini? Memang Gempaksebab dah lama tak makan daging merah dan bihun singapore nie.


Gambar is ambil dari Blog It's all about loves


Gambar is ambil dari blog IZZI CANOPY


Bihun Singapore last is ingat makan masa mesyuarat pertubuhan bulan 1 tahun lepas. Lepas tu dah tak makan dah, sama gak dengan daging merah nie sebab kedai siam yang selalu is pegi tu dah pun bertukar orang, masakkan dia lain rasanya. Jadi is pilih untuk experiment sendiri daging merah nie.

Korang berbuka dengn juadah apa hari ini?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...