Photographer Khas Untuk Penceraian Gianni Fasolini

Menceraikan pasangan di Itali tertarik kepada seorang jurugambar yang menawarkan untuk menembak album perkahwinan gaya berpecah mereka. Gianni Fasolini, dari Valeggio sul Mincio, mempunyai ilham yang selepas membaca bahawa kadar perceraian akan melalui bumbung.

"Rakyat meraikan perkahwinan sebagai satu peristiwa dalam kehidupan mereka, tetapi perceraian adalah satu peristiwa penting juga," jelasnya.



Pemuda berumur  45 tahun itu menambah: "Saya telah melakukan gambar majlis perkahwinan dan upacara perkahwinan selama bertahun-tahun, hari masuk dan keluar hari, dan orang memberitahu saya mereka suka mempunyai gambar yang menandakan peristiwa penting dalam kehidupan mereka.

Kemudian saya mendapat untuk berfikir bahawa mungkin ada akan beberapa permintaan bagi orang-orang yang menandakan perceraian mereka dan jadi saya mula untuk menawarkan sesi foto untuk pasangan yang baru bercerai - mereka tersenyum atau berjabat tangan atau dalam beberapa kes walaupun mencium.

Saya diiklankan tawaran dan secepat orang mendapati tahu tentang mereka berbaris di kedai saya untuk sesi ". ananova

Ulasan