Pentti Arajarvi Mengintai belahan tetek Puteri Mary Denmark

Makan malam diraja boleh menjadi majlis-majlis meletihkan dan kadang-kadang ucapan hanya tidak cukup untuk memegang perhatian anda.

Pentti Arajarvi, suami Presiden Finland Tarja Halonen, sudah tentu fikir jadi apabila dia menghadiri majlis makan malam negeri di Copenhagen.

Untuk lulus masa 63-year-old muncul untuk menumpukan perhatian kepada dada jirannya - yang hanya berlaku untuk menjadi Mary Denmark Puteri yang duduk bersebelahan dengan dia.

Puteri, isteri Putera Mahkota Denmark, memakai gaun hitam dipotong rendah, tiara dan kalung hiasan - yang Encik Arajarvi boleh tentu telah mengagumi.

Walau bagaimanapun, pandangan sneaky beliau telah ditangkap pada filem dan telah menjadi hit internet.

Dalam klip 'lelaki pertama' Finland difilemkan muncul untuk merenung kawasan dada beliau untuk beberapa saat sebelum Puteri bertukar kepalanya dan menangkap beliau dalam perbuatan.

Dia segera meliputi dadanya dengan tangannya manakala muncul silau kepadanya.

Satu malu Encik Arajarvi segera averts pandangannya beralih kepalanya dalam arah yang bertentangan dan kemudian berpura-pura untuk melihat siling.

Sebaik sahaja tidak selesa difilemkan semasa makan malam keadaan yang dihoskan oleh Ratu Denmark di Copenhagen bulan lepas.

Lebih daripada 12,000 orang kini telah dilihat klip di Youtube.

Seorang penonton posted mesej bawah berkata: 'Dia hanya manusia'

Pentti Arajarvi, suami Presiden Finland Tarja Halonen, ditangkap merenung di Princess Mary ... kalung

Puteri Mary bertukar dan dia tahu dia telah ditangkap muncul untuk melihat dadanya pada majlis makan malam negeri di Copenhagen


Beliau cepat berpaling pada siling berpura-pura berminat dalam seni bina dan Puteri Mary membetulkan pakaian beliau



Ulasan