Google Plus Lagging la nie isk isk isk

santai, Santai iskandarX, google plus, lagging, perkara, kecil, je


Naper is cakap macam tu? Sebab is postkan link ke G+ via update post, pun keluar lambat, pastu leh pulak link je yang timbul, content tak kuar, jauh sekali la gambar entri is nak keluar kan?

Maybe sebab Google crowded kowt sebab skang nie user G+ dah bertambah ramai nak sama ramai dengan facebook dah skang nie.

Kalau dah ramai kira ok la sebab G+ lebih senang nak connect berbanding Facebook, yang masih lagi kategori private.

Leh terus connect ke email, blog, page, circle, youtube yaaa Youtube hehehehe video site yangterbaek sekali dalam dunia tu, dan macam-macam la Google punya produk leh connect sekali.

Tapi selama is dalam AM dan IM nie memang banyak services yang Google buat is guna, baik yang free sampai kena bayar semua dah pernah pakai, dan ada kelebihan dan kekurangannya. Tapi banyak lebih dari kurang sebab Google sentiasa improve services dorang setiap hari.

Apa pun please la soal lagging nie soal amateur la leh fix dan soon we gonna grab the world in our hand back again!!!!

Ulasan

  1. mmg aritu kebetulan jadi camni sama dgn tarikh blogger tukar html....hahaha ni mesti keje budak2 practical la tu yg jadi error....

    BalasPadam
    Balasan
    1. hmm tu lah dorang bila upgrade services dorang akan tukar semua traffic bandwidth ke server backup dorang so memang lagging la masa tu, dah masa tu pulak laa blogger2 yang kacak2 lagi terror nie makan is dngan Hatimi dok mengupdatekan blog sebanyak yang mungkin kan? isk isk isk clash tul. BUMP!!!

      Padam
  2. Balasan
    1. baik guna sebab bagus untuk search engine ranking

      Padam

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.