Adakah ada orang yang ingin join Segmen?

Santai iskandarX, santai, Survey, segmen


Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera kepada sahabat2 semua sekalian. Tajuk entri agak kedengaran seperti merayu atau berbaur meminta simpati...??? errkkk iyer ker?

Bukanla is nak survey adakah korang sudi join kalau is adakan Segmen? Segmen yang is maksudkan adalah segmen review blog.

Kalau nak sila komen di bawah, esok is akan publishkan segmen tu macam mana ok?








LinkMarket
Partner 1
Partner 2
Partner 3
Partner 4

Ulasan

  1. nak join.. if sy x perasan segmen tu, hantar la surat ke shoutbox saya..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. segmen tu lom di buat, is just nak survey dulu sebab segmen review nie bukan semua tahu, review alexa pulak tu so is pun nak kena atur tutorial alexa dulu, bg yang dah tahu kira bonus dan senang lah untuk join.

      Padam
  2. mcm menarik jer.. tp mama tak janji la is sebab mam punye entry sendiri pn tak terbuat.. huhuuu, tp mama akan cuba ok

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe segmen nie bukan jenis racing mama, kita ambik masa sebab bukan semua orang ada masa lapang sangat kan? is faham so segmen review nie is blum jalankan lagi sebab skang nie bz sket lepas habis bz is akan up segmen nie.

      Padam
  3. Balasan
    1. alhamdulillah tapi nampaknya is takkan adakan lagi segmen nie sebab is sendiri masih kesibukan, hehehe dans survey is pun nampaknya belum habis lagi sahabat2 semua respone so is hold jap.

      Padam
  4. Memang la ada. Tapi jangan la yang banyak sangat kena like FB sponsor tu ini, review sponser a, b, c, d, Kalau boleh yang ringkas2 jer. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hmm segmen review nie tak banyak perkara tapi kena register aja dan claim blog masing-masing itu aja. yang lain lain sponsor atau apa tak termasuk. tapi mungkin je ada la sikit2 tu.

      Padam
  5. salam is, tak tau nape.. shoubox is mama takleh tgk.. so.. nk bgtau &*&^%^ 2 yer :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam mama, orait, hmm is rasa maybe javascript prob kowt? cuba mama update java.

      Padam
  6. jangan lupa kasi tahu cik akak..hihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok jea memang is akan cari semua blogger2 yang aktif2 productivity, berkarisma serta comel untuk turut serta.

      Padam
  7. Balasan
    1. ok tunggu lepas PRU nie is akan upkan Segmen aru, just for now is akan agi tutorial untuk hint Segmen tersebut. Segmen ini adalah akan sedikit banyak akan membantu semua blogger yang join untuk mendapatkan ranmking serta leih perhatian daripada advertiser, insyaallah.

      Padam
  8. nak join juga kalau syaratnya mudah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok mudah je seenarnya, dan syarat tu pun ukan syarat pun. heheheee

      Padam

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.