Isnin, 6 Mei 2013

Demam PRU 13 dah Selesai Dengan Ubatnya Kelmarin


malaysia, Pilihanraya Umum, PRU13, santai, Santai iskandarX,


Assalammualaikum w.b.t. dan salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog is serta sahabat-sahabat sekaliannya. Akhirnya dah mendapat ubat bagi penyakit serta sakit kepada Demam PRU nie. Syukur Alhamdulillah ke Hadrat Illahi.

Walaupun kawasan is masih tidak dapat dikuasai oleh Melayu, tetapi is syukur kerana tempat yang is tinggal masih lagi di kuasai dan diterajui oleh Melayu kalau tidak alamatnya korang dah tak boleh la baca apa yang iskandarX nie nak merepek nanti di kemudian harinya.

Inilah yang dikatakan PRU, macam-macam yang kita boleh nampak, tengok, lihat, belajar dan sempadan dan tauladan. Di Penang nie pun semalam khabar datang ke telinga is di kawasan Kampung Melayu Air Itam, ada pergaduhan akan tetapi is menyeru semua agar bertenang sebab Polis Di Raja Malaysia masih lagi berpegang teguh dengan sumpah mereka , Cekap, Amanah dan Betul, dan ketenteraman di sana adalah terjamin.

Terima kasih kali sejuta kepada Pihak Polis kerena menjalankan tugas dalam mengawal keadaan yang tegang dengan penuh cekap lagi bijaksana. is tak tahulah di kemudian hari nie apa pulak yang akan terjadi pada Bumi Penang nie, maybe Kampung is pun akan tergadai kowt? Sepertimana yang dilalui oleh kampung2 di kawasan Bayan Baru dan sebagainya.

Tapi is nak ucapkan tahniah kepada semua pengundi bangsa Melayu dan beragaman Islam, TAHNIAH KERANA BERJAYA MENJUAL NEGERI SERTA AGAMA ISLAM DISEBABKAN OLEH RASA SIMPATI KEPADA SEORANG YANG HANYA BERJUANG DEMI DENDAM PERIBADI.

is tak faham kenapa dorang xnampak benda tu mungkin lepas nie tol ada atas bukit lama dan baru baru dorang nak sedar kowt? is doakan agar benda tu berlaku supaya dorang akan insaf.

2 ulasan:

  1. is, mama pun x faham dan tak dapat terima huhuuu.. bersatulah wahai org melayu

    BalasPadam

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...