Segman Tambah Follower Banyak Banyak Oleh YuYu

Santai, santai iskandarX, blogging, bloglist, home, segmen, segmen follower banyak banyak


Aku Berlindung Dengan Nama Allah S.W.T Daripada Godaan Syaitan Yang Direjam, Dengan Nama Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani, Aku Bersaksi Bahawa Tiada Tuhan Yang Layak Disembah Melainkan Allah S.W.T Dan Aku Bersaksi Bahawa Nabi Muhammad S.A.W Itu Pesuruh Allah S.W.T. Assalammualaikum W.B..T dan salam sejahtera kepada semua kawan-kawan dan pembaca blog is yang setia.

Ahaaa is join pulak Segmen Tambah Follower Banyak Banyak Oleh YuYu, sebab aper? Sebab follower tak banyak. Ramai suka datang, baca, pastu bubye. Aik? Maybe gak la is dulu seorang yang selfish kowt? Jadi blogger since 2006 tapi tak pernah join mana2 segmen, dan bertegur sapa dengan orang, maka inilah balasan nya.(maybe la).

Tapi kan, blog2 is semua sebelum is blogging blog personal semuanya pasal affiliate, so macam maner nak kenalan kan kalau dok sibuk review produk? Hmm maybe la yang kedua. Ok disini is dah like fanpage YuyU, dah join group, dan yang paling penting, dah follow blog YuYu

Follower blog santai is baru 190 je.

Sajer bagi besaq gambaq nie nak bagi korang kesian kat is heheheheheheehe
So, salam perkenalan kepada pembaca baru, dan juga follower baru blog is ini nanti yea?  Kalau ada yang nak join gak segmen nie boleh klik banner diatas atau kat sini je.

Ulasan