Eh eh Shoutmix dah kembali lah

santai, Santai iskandarX, shoutmix, busuk shout, cbox, chatting


Ahaaa kepada blogger2 kat luar sana yang pernah guna shoutmix nie, elok la register semula sebab shoutmix is back kowt?

Ahak iyer ker shoutmix dah kembali nie? is tak berapa sure tapi link dia dah pun up dan dia cakap lebih kurang macam tu la kan? Dia suruh register balik, code yang lam dah tak leh pakai so pakai code yang baru dari akaun yang baru, akaun lama is tak sure leh pakai ke tidak ahak.

Ala tak rugi pun kalau buat akaun baru kan? restart your social live chat again, sebab is geram aa blog yang is singgah ramai gak la yang letak shoutmix tapi lately shoutmix is down tak tahu kenapa.

Skang nie dorang dah kembali dengan plan-plan berbayar sekali, dan bad news adalah shoutmix totally berbayar hahahahaha, so alternatifnya adalah pakai busuk.shout atau cbox je lah, kalau busuk macam is nie banyak gak kerenahnya.

Asyik down dan suka banned ip orang yang aktif chatting. Hmm tak leh buat live chat sangat, kalau korang suka live chat jenis suka post chat banyak2 kat blog korang, lebih baik pakai yang berbayar sebab takder limit2 dah.

Apa pun kalau ada duit lebih tu, beli hosting je pastu hostkan live chat korang sendiri. Belambak-lambak null live chat script kat internet, download dan uploadkan je. Habis cerita.

Ulasan

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.