Ingin Untuk Merasakan luar biasa?




self improve, keyakinan, jati, diri, semanggat, santai, Santai iskandarX,


Ia adalah gelap tiga puluh (sebenarnya tentang 05:00). Daripada kebiasaan minda sedar is Buncis perhatian. Pemikiran yang pertama lengkap is sedar adalah untuk mengulangi perkataan yang menakjubkan Tiba-tiba is rasa lonjakan tenaga, senyuman yang berkembang di bibir is, dan tanpa mengira apa hari mungkin memegang, is melantun keluar dari katil bersedia untuk menghadapi cabaran hari kepala.

Kuasa satu perkataan yang menakjubkan indelibly terukir di seluruh muka hari is. Its kopi yang lebih baik daripada. Kuasa yang erti kata yang mudah mempunyai seluruh negeri kami subjektif emosi dan fizikal adalah hanya mengagumkan.

is hypnotherapist dengan tahun terlalu banyak cara di bawah tali pinggang is mengaku, tetapi is masih ditiup setiap pagi oleh kesan perkataan boleh mempunyai pada hari is.

is menjemput korang untuk melakukan eksperimen mudah. is menganggap korang sedang duduk di kerusi sebagai korang membaca kata-kata ini. Mengambil masa, dan pangkat bagaimana korang rasa pada skala keseronokan daripada 1 untuk 10 - '1 'menjadi blah dan 10 gembira menjadi.

Sekarang untuk eksperimen: Katakanlah perkataan "yuck!" tiga kali. Mengatakan ia dengan makna dan apa sahaja semangat yang korang boleh mengumpul. Sekarang, notis bagaimana korang merasa bahawa pada skala 1 hingga 10. Wang is mengatakan bahawa youve turun sekurang-kurangnya satu takuk atau dua (kecuali korang bermula pada 1) pada skala yang. Tanya diri korang, berapa kerapkah korang "yuck" pada hari korang?

Sekarang, katakan perkataan yang menakjubkan tiga kali. Membesar-besarkan ungkapan dan perasaan kerana korang mengatakan ia. Perhatikan apa yang ia kepada perasaan korang pada skala itu. Jika, seperti yang is meramalkan, youve maju ke atas bahawa 1-10 skala senyuman, dan mengucapkan tahniah kepada diri. Pergi ke hadapan dan mengulangi perkataan yang menakjubkan beberapa kali dan lihat berapa jauh sehingga skala korang boleh memajukan.

Pertimbangkan bagaimana korang bercakap kepada diri sendiri, dan apa perkataan yang korang kebanyakannya menggunakan. Self-talk telah menjadi satu topik yang hangat diperkatakan bantu diri untuk beberapa dekad, tetapi korang boleh menunjukkan diri korang dalam beberapa minit sangat sedikit tepat bagaimana bahasa yang penting dan berkuasa. Im tidak bercakap tentang kesan ikrar untuk menukar alam semesta, hanya kesan daripada kata-kata yang dipilih dengan baik beberapa untuk menukar pengalaman subjektif korang dunia.

Fikirkan situasi lain, dan apa yang pengalaman kata-kata korang boleh bertujuan korang ke arah. Cuba kuat, seksi, g-g-g-r-r-r-makan! (Tony Tiger kemasyhuran) dan melihat bagaimana korang bertindak balas. Sebaik sahaja korang menjadi sedar bagaimana perkataan tersebut adalah penting dalam pengalaman korang sehari-hari, Hai mendapati diri korang skrip perbendaharaan kata baru korang untuk hari berjenama.

is cadangkan korang buatkan hari itu menjadi menakjubkan.

Sebenarnya is pun tak faham artikel nie heheheeheeee tapi yang is tau dia nak kita ceria selalu itu ajer. :P


Ulasan

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.