Hari nie harijadi mak is yang ke 59

Aku Berlindung Dengan Nama Allah S.W.T Daripada Godaan Syaitan Yang Direjam, Dengan Nama Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani, Aku Bersaksi Bahawa Tiada Tuhan Yang Layak Disembah Melainkan Allah S.W.T Dan Aku Bersaksi Bahawa Nabi Muhammad S.A.W Itu Pesuruh Allah S.W.T.  Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera kepada pembaca setia blog is nie.

santai, Santai iskandarX, harijadi, mak is


Hari nie adalah harijadi mak is yang ke 59, so nak buat aper yea? Nak bawa jalan2 nak kena planning dengan adik is lah gamaknya. api hari nie ada kelas tuisyen pulak, adik dan mak is terlibat sebagai tenaga pengajarnya.

Hmmm sebagai anak la kan apa yang bagus is patut buat? Apa kata korang? Mak is punya blog kat sini.

Ulasan

  1. Selamat Hari Lahir..semoga panjang umur dan murah rezeki serta bahagia selalu disamping anak2 dan insan2 yg tersayang..untuk mak is..:)

    p/s Is pakat ngn adik2 bwk g dinner pun ok gak..hihi~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Rieyn, is pun rasa macam tu gak tapi lewat sikit kowt sebab malam nie dorang tuisyen. Insyaallah memang nak pi bawak dinner punya sesi lewat malam.

      Padam

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.