is terpiliih sebagai antara pemenang kat MYideakini.com

Assalammualaikum w.b.t, dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Santai iskandarX. Ok di ringkaskan cerita, is ada join segmen kat MYideakini.com, iaitu Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu? dan admin MYideakini dia buat pemilihan dan antara pemenangnya adalah is ditempat 22. Tempat 22 je? Jadi lah is join sajer sonok-2 je bukan nak menang sangat pun tapi kalau menang alhamdulillah, ssemoga persahabatan kita antara bloggers Melayu berkekalan tak gitu?

Terima kasih kepada Admin MYideakini.com kerana memilih is ok? Pasni kita join lah apa apa segmen yang kawan2 bloggers kita yang lain buat, bukan untuk mengharapkan giveaway item tu but just untuk merapatkan antara satu sama lain daripada komen and leave je tak sonok kan? Baik kita jadi macam satu famili yang besar di platform Blogger.com nie ok?



Ulasan

  1. Assalamualaikum Is...

    Terima kasih di atas entri ni ye...anyway nk tanya skit...camana nk letak nuffnang iklan di atas ni yek...boleh bagi tutorial tak? N then satu lagi kena letak sijil penghargaan tu di side bar blog is tau...penat jer buat tau... :-)

    BalasPadam
  2. Oppss tak nampak...dah letak sijil tu di side bar...terima kasih sekali lagi...Anyway is ni duk mana?

    BalasPadam
  3. ahak, is ok ajer, thanks sebab comeback kat entri nie. Hmmm iklan Nuffang yang melintang ker sidebar ke yang gemuk tu? Sijil ada kat sidebar dah, all the best key?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.