Lindsay Lohan nie memang suka minta yang aneh-aneh


Aktris cantik Lindsay Lohan dikenal sebagai salah seorang pelakon yang berani dalam berpose dan memainkan peranan di setiap filemnya. Puncaknya, ia pernah berpose untuk majalah Playboy dalam keadaan telanjang. Namun rupanya pengalamannya berpose untuk Playboy masih menyisakan rasa malu dalam dirinya.




Lindsay yang tengah sibuk shooting film terbarunya, The Canyons, baru-baru ini meminta hal yang aneh pada para kru film. Dalam film tersebut ada  adegan seksual, yang mengharuskan Lindsay untuk berakting sambil bertelanjang dada. Namun rupanya, Lindsay merasa keberatan untuk melepas pakaiannya di depan lawan mainnya dan kru film yang berjumlah sekitar 10 orang dan semuanya lelaki.

Akhirnya Lindsay mahu melakukan adegan tersebut dengan sebuah syarat. Semua kru yang terlibat dalam adegan  tersebut haruslah melepas semua pakaian mereka dan hanya mengenakan boxer saja. Para kru semula ragu-ragu untuk mengikuti permintaan aktris tersebut, namun demi kelancaran proses shooting, akhirnya Lindsay bertelanjang dada di depan para lelaki yang hanya mengenakan pakaian dalam.


Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Ulasan