Kenapa Orang lain pula yang memohon maaf nie?

Remaja meminta maaf kerana memijak foto PM

Mob1900: Terima kasih, 19-year-old Ong Sing Yee untuk mempunyai keberanian untuk memohon maaf walaupun kelakuan uncouth PRDM berat sebelah (Polis DiRaja Malaysia) melakukan yang terbaik mereka untuk membuktikan betapa bodoh dan bodoh mereka dalam insiden ini kecil.

Seperti untuk samsengs Umno (samseng), walaupun muda Malaysia telah menunjukkan dia mempunyai apa yang diperlukan untuk melakukan perkara yang betul, sesuatu pemimpin bisu mereka harus mempunyai dilakukan.



Baiyuensheng: Kuasa dan buttmen juga telah melakukan 'hasutan', tetapi yang was okay. Mereka tidak pernah memohon maaf. Sekurang-kurangnya, Ong mempunyai keberanian untuk meminta maaf tidak seperti orang-orang pengecut, yang berselindung di sebalik Islam.

Wira: Nota bahawa permohonan maaf beliau tertumpu kepada menghormati. Untuk itu, saya memuji keberanian beliau dan merendah diri untuk memohon maaf kepada mereka yang mungkin telah terluka oleh ketidakbijaksanaan beliau. Untuk sesat adalah manusia. Untuk memaafkan, ilahi.

Mat Malaysia: Dear Miss Remaja, kita orang awam, tidak perlu meminta maaf anda. Kami ingin anda setem pada gambar lanjut, sila.

Mohd Khairul Izkandar: Saya mahu polis untuk sama-sama menyiasat mereka yang telah membuang air kecil pada gambar pemimpin PAS Nik Aziz Nik Mat dan Abdul Hadi Awang. Sila tidak mengamalkan double standard.

Joker: Memilih gadis remaja, bagaimana berani lelaki kita dengan warna biru? Dan saya tidak bermaksud hanya polis. Sekurang-kurangnya, Ong menunjukkan rasa tanggungjawab dan kebertanggungjawaban untuk tindakan beliau dengan memutarkan dirinya dalam dan mengeluarkan kenyataan akhbar mengenai perkara itu.

Ini merupakan satu lagi kemenangan untuk Perkasa. MCA, di mana anda? Tidak walaupun mencicit?

1Malay-sia-sia: Berani gadis, anda telah mengakui kesilapan anda dan memohon maaf. Yang harus akhir. PDRM lebih mengancam dan membuli anda, undi lebih akan pergi terhadap PM ini.

Adakah goons Perkasa dan veteran 'punggung' tentera mengambil berat untuk tampil ke hadapan dan meminta maaf, dan tidak penjagaan PDRM untuk membuat tangkapan yang sama, bersama-sama dengan gari, untuk para penjenayah 'mulia' dikaitkan dengan BN?

Masu Otaku: Pihak polis jelas menyalahgunakan kuasa mereka dan menunggang berladam seluruh rakyat. Ia adalah penting bagi Aduan Polis Bebas dan Suruhanjaya Salah Laku (IPCMC) akan dilaksanakan.

2zzzxxx: polis Umno menunjukkan warna sebenar mereka - mereka hanyalah alat Umno. Sebagai 'Bolehland' berleluasa dengan jenayah, mereka boleh menjadi begitu 'cekap' untuk menghabiskan masa untuk mengugut dan mengganas remaja hanya kerana mereka melangkah pada gambar-gambar yang tuan-tuan mereka.

Pada masa yang sama, Umno Perkasa dan ahli bekas tentera Umno telah melakukan perkara yang sama dan lebih teruk lagi, tetapi polis Umno memilih untuk menutup mata mereka.

Akutuan: Ong perlu memohon maaf dan saya pasti dia belajar pelajaran beliau. Tetapi bagaimana pula dengan orang-orang yang melakukan perkara yang sama di Pulau Pinang untuk ketua menteri?

PDRM, anda akan melakukan sesuatu? Ia kelihatan seperti generasi muda adalah lebih matang daripada orang-orang politik di Pulau Pinang.

Hanya Dont Talk: PDRM, bagaimana pula dengan ahli-ahli Perkasa dan Umno yang bukan sahaja dipijak potret Lim, tetapi juga mahu dia mati dengan gantung gambar di atas pintu hadapan kediamannya?

Ayuh, mari kita lihat beberapa keadilan di negara ini. Lagipun, LGE (Lim Guan Eng) juga seorang pemimpin yang dipilih dan ketua menteri Pulau Pinang.

R Subra Pinang: Tiada siapa yang menghargai langkah dan kelakuan polis Johor, kecuali rakan-rakan mereka di Pulau Pinang dan Kuala Lumpur mengambil tindakan yang sama pada 'burger lelaki' 'penari perut punggung' dan orang-orang di Pulau Pinang dalam urusan LGE.

Sehingga itu, saya dan seluruh undi ahli keluarga saya (55 daripada mereka) akan untuk Pakatan.

BTN: PDRM adalah punca hilang. UMNO adalah tuan tanah ini. Anda menyinggung perasaan Umno, anda membayar untuk itu.

Satunya jalan keluar untuk mengundi ABU (Apa-apa sahaja tetapi Umno) dan diharapkan selepas ini, proses mendapatkan kembali objektif asal semua agensi penguatkuasaan 'di landasan yang betul bermula.

Ia adalah satu perjalanan yang panjang tetapi perlu sebagai keamanan dan kemakmuran negara yang dipertaruhkan.

Tholu: Saya percaya Ong bahawa beberapa anggota polis tidak sopan kepada beliau. Malah, ia tidak akan mengejutkan saya jika mereka bersimpati serta arah nasib beliau.

Mereka mungkin pegawai-pegawai polis, tetapi mereka juga adalah manusia dan rakyat negara ini. Mereka memahami sepenuhnya perasaan warga senegara mereka dan jika tidak untuk pakaian seragam mereka, boleh mudah dikenalpasti dengan orang awam dari segi sentimen politik mereka.

Ia adalah malang bahawa pasukan polis secara keseluruhannya di bawah kepimpinan beberapa pegawai tak bertulang dan but-menjilat yang perhambaan kepada pemimpin kerajaan yang telah bertukar ia berat sebelah dan daya kejam.

Odin: Sudah tentu, Cik Ong Sing Yee telah tidak mempunyai niat yang melanggar Akta Hasutan. Dia tidak akan diketahui apa yang tepat Akta mensyaratkan, anyway. Saya sendiri tidak lakukan. Adakah kebanyakan orang? Saya ragu-ragu ia.

Permohonan maaf beliau kepada orang ramai adalah tidak perlu, walaupun ia adalah baik beliau telah ditawarkan ia.

Anonymous # 02382443: Ong adalah bintang dalam sekelip mata. Jangan bimbang, kita semua melakukan perkara-perkara bodoh (sekurang-kurangnya di mata sesetengah) apabila kita masih muda. Ia adalah sebahagian daripada membesar.

Tidak Bill Gates Microsoft juga ditahan untuk memandu minuman dan apa yang tidak? Seperti Bill, saya berharap anda akan berkembang menjadi bintang hari nanti. Nasib baik dan Tuhan memberkati anda.

Telestai: Ya, meletakkan ia ke bawah sebagai kerosakan remaja. Kita semua melakukan perkara-perkara bodoh pada ketika tertentu dalam kehidupan remaja kita. Kuasa-kuasa yang perlu mendapatkan lebih ini. Tidak ada keperluan untuk drama, jadi mari kita bergerak dengan kehidupan kita.

Umnopariah: PM Najib Razak berbanding 19 tahund. Najib menang.

iskandarX; Lain kali jangan kurang ajar, pijak Pemimpin Negara Islam. Comey tak comey sekali kena penampar is selebeh terus muka jadi alien terus nak?

Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Ulasan