Jepun Nie Gila Kat Gigi Pun Nak Letak LED

Updated untuk menjelaskan bahawa aksesori tidak boleh didapati secara komersial. Lampu LED telah dibuat untuk kempen pengiklanan, dan tidak ada rancangan pada masa ini untuk menghasilkan mereka untuk dijual.

Man Kaedah mungkin telah membantu membuat bidang emas terkenal, tetapi di Jepun, dua pereka menunjukkan kepadanya dengan aksesori bergaya untuk gigi anda, dicipta untuk kempen pengiklanan. Sebaliknya emas, bagaimanapun, ini "bidang" mengandungi pelbagai warna terang lampu LED bercahaya.

Aksesori sedang digunakan untuk mengiklankan jualan musim sejuk di kedai pakaian Jepun, Laforet Harajuku. Para pereka berkata mereka telah menerima banyak permintaan daripada orang di seluruh dunia yang mahu untuk membeli mereka. Tetapi mereka tidak boleh didapati secara komersial, dan pereka berkata mereka tidak mempunyai rancangan untuk menjadikan mereka begitu pada masa ini.

Dalam kempen iklan, senyuman LED dilekatkan pada gigi model, dan warna cahaya yang berbeza semasa mereka tersenyum. Warna boleh berubah tanpa wayar melalui antara muka komputer. Sudah tentu mereka bekerja terbaik dalam gelap.

Motoi Ishibashi, salah satu pereka yang terlibat dalam projek ini, yang diterangkan dalam blog post bahawa idea asal untuk senyuman LED datang selepas dia melihat video tahun lepas Throwies LED, yang adalah lampu kecil yang boleh dilekatkan pada magnet dan dibuang pada permukaan logam. Mereka adalah seperti grafiti menyala.

Encik Ishibashi dan Daito Manabe, pereka lain dan teknologi dalam projek ini, menawarkan bengkel di Jepun menunjukkan orang ramai bagaimana untuk membina mereka sendiri LED senyuman.

Video di bawah, yang telah dicipta oleh pereka dan bertajuk "parti di dalam mulut anda," menunjukkan sekumpulan curated model yang berpakaian seperti pelajar sekolah Jepun - dipasang oleh pereka - mengembara jalan memakai lampu bercahaya.





Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Ulasan