Blogwalking in progress Untuk Busuk.org Shout

Ok disini is nak nyatakan dengan secara rasminya, (aik macam ucapan2 menteri pulak bunyinya) is nak blogwalking dan is minta owner2 blog diluar sana tak kira blog apa pun termasuk adult atau pun XXX sila lah paste kan link anda kat komen dibawah.

Tapi....... hahahahaha ada syaratnya, is kan melayari ke blog korang atau pun blogwalking korang hari2, termasuk tekan2 banner serta komen blog korang dengan syarat korang letakkan shout box yang disediakan oleh Busuk.org.

Blogwalking in progress Untuk Busuk.org Shout

sponsored links

Kenapa busuk.org pulak? Sebab busuk.org baik, peramah... lawak, jujur, dan best. Dan disebabkan shout oleh busuk.org tu hanya perlu login sekali je selagi browser tak tutup lagi kalau tutup kena la login shout tu sekali lagi. Makna kata is login kat shout di blog is sendiri, di blog korang nanti is tak payah nak login2 dah terus shout jer. Korang pun sama bila korang login shout kat blog masing2 kat blog is korang just shout je nick dengan link still stay there.

Ok kalau tak da aral melintang yang bulat datang bergolek yang bujur lalu yang melintang kita karate bagi putuih buang ok? All the best jumn kita tingkatkan visitor serta komen kat blog kita masing2 dengan blogwalking with busuk.org shout.

Post Tag: Santai blogwalking

Ulasan