Selena Gomez kena banned kat Facebook


Selena Gomez telah diharamkan dari Facebook sehingga notis selanjutnya - tetapi di sini adalah perkara yang ... ia tidak terkenal Selena Gomez ... ia adalah seorang gadis di New Mexico dengan nama yang sama ... dan dia mabuk benar.

18-year-old Selena Gomez Miranda memberitahu TMZ, dia cuba untuk mendaftar masuk ke akaun Facebook beliau pada hari Rabu ... tetapi telah dinafikan, menerima mesej sebaliknya bahawa akaunnya telah dilumpuhkan kerana "inauthentic."




Menurut mesej ralat, akaun telah dilumpuhkan untuk melanggarterma Facebook - yang menyatakan, "Menyamar sebagai sesiapa atau apa-apa yang tidak dibenarkan."


Tetapi jelas, Selena bukan terkenal tidak adalah menyamar sebagai sesiapa - dan kini dia benar-benar kecewa bahawa dia secara tidak adil diharamkan dari profil rangkaian sosial beliau, memberitahu TMZ, "Saya TIDAK AM penyamar ... nama saya bukan perempuan pada saya halaman. malah, saya juga meletakkan nama tengah saya di FB saya untuk menjernihkan sebarang kekeliruan. "

Dia berkata, "Saya tidak mempunyai seorang rakan yang terkenal tunggal saya tidak merujuk kepada diri saya sendiri sebagai [Selena] terkenal, dan saya tidak mempunyai sebarang gambar beliau pada halaman saya!"

Selena mengatakan dia mendekati FB untuk mengaktifkan semula akaun beliau - tetapi setakat ini, nasib tidak.

Ulasan