Selamat pagi kepada semua jom sarapan dulu

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani, Assalammualaikum w.b.t, dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog is yang tak seberapa nie. Blog syok sendiri je pun is lepak2 boring2 komen2 is santai kat sini looo.

Pagi nie korang apa khabar? Sihat ke tidak? Dan yang penting? Dah sarapan belum? Biasala kita kan ala ala YB dan YAB gitu, sarapan memang la lewat sikit, hehehehe mana tak nya 3-4 pagi belum sampai g kat rumah untuk tidur, masih la bertungku lumus kat luar, mencari rezeki yang halal untuk anak dan bini, kalau si isteri yang keluar cari makan, maka mencari rezeki yang halal untuk anak dan laki.(memang nak kena penampaq la laki tu)

Santai-iskandarX-Sarapan-Bersama-iskandarX-Selamat-pagi-kepada-semua-jom-sarapan-dulu-iskandarx.blogspot.com


Pagi nie agak membosankan, tiada aktiviti dari segi legal mahupun illegal is kesan di seluruh kawasan Flat Ijau nie, kat internet pun belum ada trend2 baru keluar, ada pun bab2 stock2 je is tak minat huuuhuuuuu(belum cukup modal nak beli share dalam Microsoft g), is usha Nuffnang pun tiada benda yang menarik, nampak gayanya nak kena blogwalking nie.

Kekadang blogwalking ke blog2 sahabat2 pagi2 nie memang best gak la sebab dorang yang mana bersemangat waja dan jitu, karang entri pepagi nie memang best, idea bernas, di Rahmati Allah Taala, kalau tulis bab yang ke jalanNYA lah kalau kearah Azazil is tak tahu la pulak kan kan kan? Pehal pun jom kita sarapan dulu lah yerkkk? Salam Santai daripada iskandarX "ACE".


Ulasan