Kenapa Suami isteri sering gaduh?

KUALA LUMPUR: Sepanjang beberapa tahun berkahwin, rumah tangga artis jelita ini tidak pernah bergelora. Bagaimanapun, kebahagiaan itu berubah sekelip mata apabila emosi suaminya menjadi tidak menentu secara tiba-tiba.

Enggan berfikir perkara buruk, pelakon popular itu menganggap perkara itu mungkin disebabkan hasutan keluarga yang sebelum ini tidak merestui hubungan mereka, dan perselisihan faham yang berlaku akan berakhir apabila hati si suami kembali sejuk. Biasalah, adat orang berumah tangga.

Bagaimanapun, apabila masalah berlarutan malah bertambah buruk, timbul kesangsian di hati. Apatah lagi, suami yang dulunya sangat penyayang pasti mencari gaduh setiap kali pulang daripada bertemu ahli keluarganya.


Paling menyedihkan, si suami seolah-olah hilang pertimbangan apabila sanggup memulakan pertengkaran walaupun anak berada di sebelah.


Ini menyebabkan si anak trauma, mengigau pada waktu tidur, sering meradang tanpa sebab dan paling membuatkan hatinya tersentuh, keluar perkataan ‘papa jahat’ daripada mulutnya.


sumber : myMetro

Ulasan