Gila Kot Kahwin dengan Watak Game?

Seorang Lelaki Jepun yang pergi dengan nama "SAL 9000" telah menjadi agak selebriti, bukan untuk yang ditemui telanjang di tempat awam, flinging tahi di lulus penunggang atau membeli Gundam bertemakan kondom. Sebaliknya, beliau telah menjadi terkenal untuk berkahwin dengan seorang watak permainan video, ya anda membaca yang betul, dia berkahwin dengan seorang watak permainan video dari simulasi bertemakan anime temu janji untuk Nintendo DS yang dibuat oleh Konami dipanggil Cinta Plus.








Nama isterinya adalah Nene Anegasaki dan sebuah upacara sederhana tidak akan telah menjadi cukup untuk beliau untuk meluahkan cinta abadi beliau untuk isterinya supaya SAL 9000 mengupah seorang imam, mempunyai satu MC, penonton dan kawan pengantin perempuan terbaik (juga seorang watak video permainan) . Semua ini telah distrim secara langsung melalui internet dari Institut Teknologi Tokyo. Itulah apabila popular Boing Boing teknologi blog meningkat cerita, ada juga video yang tertanam di bawah.

Saya telah melihat beberapa berita pelik datang daripada Jepun dalam tahun-tahun saya telah menjadi peminat Jepun tetapi ini adalah sehingga ada berhampiran bahagian atas "apa f * ck" senarai. SAL 9000 adalah seorang dewasa dan saya tidak mengutuk tindakan beliau tetapi sialan anda perlu tertanya-tanya apa yang sedang berlaku di dalam fikirannya bukan sahaja cuba tindakan sedemikian tetapi untuk mengambil perhatian serius! Screenshot dari Cinta Plus permainan video di bawah dalam kes anda membaca ini dan mahu memilih isteri anda sebelum mereka semua mendapatkan direbut. Link untuk maklumat lanjut mengenai cerita bawah.

Ulasan