Vespa kesayangan exboyfriends diconteng graffiti geram


Neraka Allah kemarahan tidak ... : Boyfriend Vespa tercinta dibincangkan dalam grafiti kesat oleh kekasih berdendam. Satu komen negeri 'ini skuter telah dihancurkan kerana teman lelaki menipu' dan negeri lagi 'karma akan mendapatkan anda'. Nah, ia adalah salah satu cara untuk mendapatkan mesej anda di seluruh.

Kekasih scorned mendapat membalas dendam pada teman lelakinya dengan scrawling grafiti atas skuter tercinta.

Pemilik Vespa biru, dilihat Hampstead berdaun, London Utara, kembali ke untuk mencari 'menipu', 'scumbag' dan 'pembohong' yang ditulis di seluruh mesin.




Salah satu komen berbunyi 'skuter ini telah remuk kerana menipu teman lelaki dan negeri lagi' Karma akan mendapatkan anda '.

Seorang wanita telah mengambil kemarahan beliau keluar pada pasangan menipu beliau dengan mencacatkan skuter Vespa beliau

Bekas teman lelaki juga digambarkan sebagai 'pemusnah hidup' dan 'lelaki jahat'.

Beliau juga telah digambarkan sebagai 'pemusnah hidup' dan 'orang jahat' dengan basikal keseluruhan diliputi dalam komen dari rakannya 'kecewa' bekas.

Vespa telah difoto oleh Chris Thomson yang menyamakan ia ciptaan Tracey Emin.

Beliau berkata: 'Apabila saya melihat skuter dari jauh, saya fikir pemilik telah memilih untuk kerja cat pelekat atau menarik.

'Tetapi kerana saya mendapat lebih dekat, saya perasan bahawa semua perkataan adalah perkara-perkara seperti "menipu" dan "pembohong" dan ia adalah seperti saya terjumpa pemasangan Tracey Emin seni.

'Ia telah benar-benar dibuang dan berbaring merosot terhadap tiang Lentera dengan beberapa beg sampah. Mengandaikan ia adalah semua benar, saya berharap ia dibuat teman lelaki berfikir tentang apa yang dia lakukan. '

Penanda hitam tebal telah digunakan untuk merosakkan skuter dengan pelbagai komen dan imej.

Ulasan