Selamat Hari Raya Aidil Adha 1433H

Assalammualaikum w.b.t, dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Santai IskandarX ini. Sempena esok adalah jatuhnya Hari Raya Aidil Adha 1433H, maka is pun mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha, dan selamat bercuti kepada semua anggota keluarga is serta kawan2 diluar sana mohon keampunan dan kemaafan kepada semua jika berlaku salah dan silap kata, tutur bicara serta kelakuan iskandarX selama ini, al-maklumlah is hanya murid dan bukannya tok wali.

Raya korban ini korang balik kampung tak? Jika korang bercadang balik kampung, is nasihatkan supaya berhati-hati di jalan raya kang tak pasal accident tengah jalan raya, raya kemana korang pulak ke mana kan? Dan ingat lah bahawasanya jalan raya itu adalah amat KERAS. Errrkk keras? Memang la keras batu jalan tu, boleh pecah kepala hendaknya kalau terhempas ok? Asal orang sebut keras je kiranya berhantu. Hantu ada di mana-mana sahaja, yang kita takutkan adalah kegelapan yang Allah S.W.T, bahawasanya kegelapan itu adalah suatu KuasaNYA dan RahmatNYA.

iskandarx.blogspot.com,Selamat Hari Raya Aidil Adha 1433H,santai,raya,Hari Raya Aidil Adha


So jangan dok takut hantu lah, hantu xleh touch korang ok? Kalau di touch korang korang boleh siku terus kepala dia, "They Bleed then They Can be Killed", ayat dalam Supernatural punya Drama. Ok melalut bebanyak pun tak guna korang enjoy lah cuti korang, is pun nak kena cuti gak sebab haram bekerja semasa raya aidil adha nie selama 4 hari, ada Ulama' kata 6 hari, ada kata 3 hari so is ambik seminggu supaya lepas dari semua tanggungan dan fitnah ok? Take care, Assalamualaikum w.b.t..

Ulasan