Kyle Kane adalah Little Arnie budak terkuat didunia

Memperkenalkan budak yang telah mengejutkan lelaki terkuat di dunia dengan mengangkat lebih daripada dua kali ganda berat badan sendiri - dan dia hanya berusia 12 tahun.

Kyle Kane telah menjadi budak terkuat didalam dunia hanya dengan mengangkat satu raksasa 22 lbs.

Tetapi Kyle adalah tidak biasa 12-year-old: berdiri 7ins 5ft tinggi dan berat dalam pada 10.5 lbs  dia sudah dua kali saiz kanak-kanak lelaki yang paling.

Ia adalah susuk tubuh yang telah memperoleh dia 'Little Arnie' nama samaran selepas muscleman Arnold Schwarzenegger.

Muda Coventry menghancurkan Persatuan Dunia Benchers dan lifters Mati rekod semasa acara bina badan amal di Kelab Standard Triumph di kampung beliau.

iskandarx.blogspot.com,Kyle Kane adalah Little Arnie budak terkuat didunia,Santai iskandarX,santai, Kyle Kane, little arnie, Arnold Schwarzenegger
Mengambil terikan: Kyle Kane memecahkan rekod dunia dengan mengangkat £ 308 secara besar-besaran
Sehingga itu rekod £ 236, dipegang oleh Amerika Kirby Winson, tetapi Kyle dibuat melihat ini ringan apabila dia mengibarkan £ 308 secara besar-besaran dalam satu lif bersih.

Dan kini Strongman Murid sekolah telah menetapkan tempat beliau memenangi pingat emas Olimpik Britain.

'Saya hanya mahu menjadi seperti muscly seperti yang saya boleh, katanya. 'Semoga satu hari nanti saya boleh melatih dalam Sukan Olimpik atau bersaing dalam Manusia Terkuat Dunia tetapi gagal bahawa saya ingin menjadi seorang bina badan profesional seperti ayah saya.

'Orang mungkin fikir saya telah ditolak ke dalam angkat berat, tetapi saya tidak akan melakukan apa-apa yang saya tidak mahu lakukan. Saya lakukan ini kerana saya menyukainya. Kanak-kanak lain umur saya berkeliaran jalan-jalan yang saya suka untuk melatih.

iskandarx.blogspot.com,Kyle Kane adalah Little Arnie budak terkuat didunia,Santai iskandarX,santai, Kyle Kane, little arnie, Arnold Schwarzenegger


'Rasanya sensasi telah dipecahkan rekod dunia. Ia bukan sesuatu yang banyak 12-year-olds boleh mengatakan bahawa mereka telah dicapai. Tetapi ini hanya permulaan saya mahu terus memecahkan rekod dan menetapkan rekod dunia baru setiap tahun jika saya boleh. '

Tetapi Kyle telah tidak sentiasa ke angkat berat. Hhe mula Kickboxing apabila dia empat, menjadi tali pinggang hitam dengan usia sembilan tahun, dan kemudian, selepas bermain bola sepak ejaan ringkas, beralih kepada angkat berat.


iskandarx.blogspot.com,Kyle Kane adalah Little Arnie budak terkuat didunia,Santai iskandarX,santai, Kyle Kane, little arnie, Arnold Schwarzenegger
iskandarx.blogspot.com,Kyle Kane adalah Little Arnie budak terkuat didunia,Santai iskandarX,santai, Kyle Kane, little arnie, Arnold Schwarzenegger

Powerhouse: susuk tubuh Kyle Kane telah digelar 'Little Arnie' selepas Arnold Schwarzenegger yang merupakan bintang aliran bina badan


Kyle kini berlatih di gym empat kali seminggu dan boleh beralih £ 600 (272kg) dengan kakinya, £ 309 (140kg) deadweight dan bangku-akhbar £ 200 (90kg).

Kekuatan luar biasa beliau meletakkan dia di kelebihan yang besar dalam ragbi - tidak menyebut ditembak meletakkan dan lembing.

Tetapi apabila dia tidak latihan, Kyle menikmati melepak dengan sahabat sekolah beliau di Akademi Grace mana subjek kegemaran beliau adalah sejarah dan PE.

Cubaan rekod dunia Kyle telah diadakan bantuan MS Terapi Pusat di Coventry, yang menawarkan penjagaan dan sokongan bagi orang-orang dengan multiple sclerosis.

John Bapanya berkata: 'Kyle adalah begitu besar bagi umur beliau, kadang-kadang saya terlupa dia hanya 12. Dia makan kita keluar rumah dan rumah dan kita akan telah membeli dia lelaki? Baju s tidak lama lagi.

'Tetapi dia hanya suka latihan. Dia akan menjadi di gym setiap malam minggu jika saya biarkan dia, tetapi kita perlu pastikan dia tidak keterlaluan. '

John, 44, bekas bina badan profesional, telah angkat berat sejak dia berusia 18 tahun tetapi berkata ia wont lama sebelum Kyle didatangi dia. Saya memberikan tahun dan Kyle akan telah dipukul terbaik, katanya. 'Kekuatan-Nya untuk usianya hanya luar biasa.

'Kali pertama saya menyedari betapa kuat Kyle sebenarnya, ialah apabila beliau adalah 11 tahun. Beliau kaki menekan di gym dan gimnasium keseluruhan datang terhenti dan semua orang hanya merenung dengan penuh kekaguman kerana beliau ditekan 260kilos, ia adalah luar biasa. '


Ulasan