Jatuh ditimpa tangga lelaki dilanggar kereta dan keretapi dalam malam yang sama


Ini adalah sebuah keganjilan yang ekstrem bahawa ada seseorang dilanggar kereta dan kereta api pada malam yang sama. Saya tidak dapat membayangkan bahawa ini belum pernah terjadi sebelumnya.

Di suatu pagi bulan September 2008, seorang lelaki berusia 46 tahun, Robert Evans dilanggar lari oleh sebuah kereta dan ketika berjalan dari hospital ke tapak perkhemahan, dia terlempar dari jambatan kereta api yang sempit ke dalam sungai selepas dilanggar kereta api, dia selamat dari kecelakaan kedua dalam masa tujuh jam.







Polis mengatakan bahwa Evans dilanggar oleh tangga kereta api yang terletak di samping keretapi itu. Jambatan kereta api itu hanya cukup untuk menampung laluan kereta api dan tidak untuk para pejalan kaki atau lalu lintas lainnya.

Ulasan

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.