Ceo Texas Armoring Corporation (TAC) Uji dengan Ak-47

San Antonio, TX (BUSINESSWIRE) September 06, 2011 - Texas Armoring Corporation (TAC), yang pemimpin dunia dalam kereta ringan perisai dan kenderaan peluru, mengeluarkan satu video demonstrasi balistik kontroversi minggu lepas di mana Ketua Pegawai Eksekutif syarikat itu, Trent Kimball, membenarkan pekerja untuk menembak dia dengan AK-47 manakala duduk di belakang cermin depan balistik. Video itu sewajarnya bertajuk "Ini adalah apa yang ia seperti untuk ditembak dengan AK-47." Menurut syarikat itu, video itu telah menerima sambutan menggalakkan (hampir 2,000,0000 pandangan mengenai YouTube dalam hanya beberapa hari yang singkat), dan telah bersindiket pada beribu-ribu blog, rangkaian sosial, dan laman web antarabangsa.


Ketua Pegawai Eksekutif syarikat Trent Kimball mengulas, "Walaupun ujian adalah jelas sangat berbahaya, duduk di sebalik kaca tidak menakutkan bagi saya pada semua I've melihat beratus-ratus kerja produk kali, dan saya tahu bahawa bahan-bahan armoring kami adalah yang terbaik dalam dunia. Kebenaran akan diberitahu, saya bosan dengan mempunyai pelanggan bertanya saya mengenai integriti balistik kaca kita, dan jadi saya memberitahu kakitangan saya saya mahu untuk menembak video dan mereka telah menembak pada saya, pun tidak bertujuan. Lagipun, jika saya tidak sanggup untuk mempercayai hidup saya kepada bahan-bahan kami, maka mengapa perlu pelanggan kami? Selain itu, Lawrence (penembak dalam video) merupakan ahli menembak yang luar biasa! "


TAC Naib Presiden Eksekutif Jason Forston menambah, "video adalah pecah tanah dan ia adalah benar-benar luar biasa untuk menonton. Saya mudah dilihat lebih 100 kali diri saya, dan saya fikir Hardigree Jalopnik ini Matt berkata ia terbaik: '. Ia kuat, menakutkan, berbahaya, dan benar-benar menggerunkan' Seperti yang kita telah penggambaran demonstrasi Selasa lepas, kita tahu bahawa ia akan mendapatkan satu jumlah yang layak perhatian. Walau bagaimanapun, kami tidak mengharapkan untuk pergi virus dan menjadi satu fenomena global pada minggu lalu trafik laman web kami telah meningkat dengan pesat, dan kami telah dilihat dari lebih 140 negara. Video itu telah dirancang, difilemkan dan diedit dalam masa kurang daripada 24 jam dan ia datang bersama-sama cemerlang. Ia akan menjadi sukar untuk membeli jenis ini pendedahan, dan kerana Sindiket di laman web lain, kita tidak dapat sepenuhnya mengukur jangkauan pada ketika ini. "

Forston bergurau, "Tidak yang kami cadangkan, tetapi nampaknya idea menembak pada bos anda dengan AK-47 (walaupun dia adalah sebalik kaca peluru) bergema baik dengan kelas pekerja!"

Mengenai Texas Armoring Corporation

Texas Armoring Corporation adalah pembekal terkemuka di seluruh dunia kenderaan penumpang berperisai ringan, kereta peluru, wang tunai dalam transit kenderaan, lori SWAT perisai, dan adat limosin mewah perisai. Asal firma tarikh kembali ke 1970 apabila anggota kakitangan utama yang mempelopori industri mewah bulletproofing melalui menghasilkan kereta perisai bagi pemimpin dunia. Untuk maklumat lanjut mengenai kenderaan berperisai dan Texas Armoring Perbadanan, sila layari http://www.texasarmoring.com atau panggilan +1.210.333.0211.

Ulasan