Wishlist is hari ini ialah Glock Gen4 G21

Assalamualaikum w.b.t, dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog is yang terchenta. Hahaha mesti ramai terkezut dan terkulat-kulat, baca wishlist is kali nie ialah pistol? Errkk mainan ker betul nie?

Sudah semestinya pistol benar yang is wishlistkan, takkan mainan pulak, tapi budak lelaki dari kecik sampai besar semua benda dia nak main hehehehe.  Is minat Glock Gen4 G21 sebab reka bentuknya yang elegant dan sedap dipegang(walaupun is tak pegang g glock nie biasa is dah try G17), dan juga kelebihan magazinenya yang boleh memuatkan maksimum 13 butir peluru.

Wah memang banyakla peluru boleh isi kan? Biasanya untuk kaliber .45 hanya 5 hingga 7 je kita tengok kan? Kalau nak lebih kena pakai kelopak(magazine) yang lebih panjang lagi yang dijual berasingan (custom made). Kalau Glock G17 pun dah sedap is pegang dan test shoot, tambah pula Glock Gen4 G21 nie kan?


sponsored links


is suka dengar bunyi dentum Glock. Tak berapa bingit telinga yang pasti dia tak macam Magnum yang besar, dan bising, tapi sukar nak sasarkan pada papan sasaran(sebab momentum lebih kot?). Tapi setahu is di Malaysia Glock macam nie belum ada sapa2 yang pegang lagi mahupun Shooting Club, mungkin kerana kerajaan sememangnya dari awal lagi menharamkan kemasukkan pistol jenis automatik nie, tapi memang is personally belum jumpa owner yang ada gun nie lagi.

Hahahaa ini antara wishlist is yang agak akan menarik perhatian ramai kan? Tapi just the wishlist, nak beli bukan mampu pun, buatan Thailand memang ada, tapi lepas 3-4 kali reload habis berkecai gun tu hahahahaha.

Post Tag: Santai | wishlist

Ulasan

  1. jangan gerun cheery benda2 nie semua kena belajar guna dan ambik tau fungsi dia. Masuk lah rela.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.