Shark Mencuri Ikan Pancingan Sarah Brame



Wanita yang dibuat terkenal dengan video virus menunjukkan reaksi ketakutan beliau apabila yu tidak disangka-sangka menyambar umpan pada akhir baris nelayan itu berkata, dia telah tidak perlu untuk pergi berhampiran lautan sekarang.

Tunangnya yang ditangkap reaksi beliau dicampur kata lontaran, bagaimanapun, berkata beliau telah pun menyelam semula ke dalam cuba untuk menangkap jerung untuk kebaikan.

"Ia akan menjadi baik untuk mendapatkan ia pada pertama cuba ... tetapi kita tidak dilakukan cuba," William Moore berkata hari ini pada "Good Morning America," muncul secara langsung dengan tunangnya, Sarah Brame, dari tempat di luar rumah percutian mereka di Cherry Grove, SC, di mana pertemuan yu berlaku.

"Kami sebenarnya rigged lembu sejurus selepas video yang telah ditembak dan kita melemparkan umpan dan sebenarnya ketagih yu dan cuba untuk menangkap ia," katanya.
Moore Franklinton, NC, telah membantu kekili Brame tangkapan pertama pada perjalanan memancing Selasa apabila mereka, bersama-sama dengan bapa tiri, Brame Van Hughes, mendapat kejutan seumur hidup.

Sebagai Brame reeled dalam ikan dram merah dia hanya ditangkap, yu menusuk melalui air dan meraih beliau menangkap.

"Ia adalah gila. Ia jujur ​​jenis takut saya, "Brame katanya. "Tidak ada bukti di mana-mana bahawa dia telah mengintai di dalam air."

Video yang diposkan ke YouTube oleh Moore dan berhak, "Satu Itu Got Away," menunjukkan apa yang berlaku seterusnya. Walaupun Brame terkejut oleh jerung, dianggarkan oleh keluarga untuk menjadi jerung lembu antara 4-6 kaki panjang dan berat lebih daripada 200 pound, dia tidak berada di kerugian untuk perkataan, melepaskan rentetan menjerit-dicampur kata lontaran dan menangis untuk membantu.

Yu terlepas tetapi Moore dan Hughes kekal gentar, merekrut saudara lain dan akan kembali ke dalam air hanya beberapa minit kemudian untuk cuba lain pada yu ternyata lapar.

"Mereka rigged sehingga salah [Hughes] beliau chums besar dan melemparkan keluar badan dram penuh dengan [didengar] potong dan yu mengambil umpan," Moore berkata. "Maksud saya dia tidak duduk di dalam air 10 minit dan dia telah mengambil umpan."

"Kami berjuang beliau selama kira-kira 45 minit tetapi akhirnya dia memecahkan garis kami," katanya.
Pasangan itu berkata mereka berenang di sekarang yu-dipenuhi air berhampiran rumah percutian mereka dua tahun lalu tetapi tidak pada tahun ini. Brame mengatakan dia mempunyai "tidak perlu" untuk mendapatkan di perairan sekarang, manakala Moore berkata dia akan terus mencuba dan membuat janji untuk membawa bukti tangkapan besar "GMA" pertama.

"Jika kita cangkuk yu, saya suka untuk kembali dan mengambil gambar dan menunjukkan kepada anda semua," katanya.


Post Tag: Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Luar Negara Bodoh Pelik Gila

Ulasan