Khamis, 13 September 2012

Remaja Terlampau di ganggu babi tak sempat buat seks di kawasan kubur


Seorang remaja berusia 13 tahun sedang melakukan hubungan seks di kubur tiba-tiba terganggu oleh kedatangan babi. Gadis itu dan pasangannya bernama John Robertson (17) kemudian menghentikan perlakukan mereka.

Dua pasangan yang sedang dimabuk asmara itu melakukan aktiviti seksual menyalahi banyak undang-undang. Selain gadis itu masih jauh di bawah umur, mereka juga melakukan hubungan di kubur gereja, wilayah Bankfoot, Perthshire, Scotland.


Selepas pasangan itu berhenti kemudian mereka melakukan lagi aksi di kubur tersebut setelah babi pergi tetapi tidak sempat kerana polis datang menangkap mereka.

Polis berhasil menemukan pasangan itu berdasar laporan yang di buat oleh  gadis usia 13 tahun itu. Ibu gadis yang dirahsiakan namanya itu, melapor ke polis bahawa anaknya hilang sejak kelmarin.

Setelah di siasat polis, gadis itu mengaku gagal melakukan hubungan seks gara-gara diganggu babi yang tiba-tiba datang.

Kes itu terjadi pada 18 Julai namun pada bulan ini baru di bicarakan.Pemuda dipersalahkan kerana mencuba melakukan hubungan seks dengan gadis di bawah umur.

Post Tag: Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...