Nafsu tak mengenal usia remaja umur 11 tahun shopping habiskan £150,000

Memandangkan bahawa Brogan Mackay dilahirkan dengan tidak begitu banyak sudu perak sebagai £ 25 pereka Burberry dummy dalam mulutnya, ia mungkin tidak hairanlah bahawa dia membesar dengan rasa agak mahal.

Dalam masa 11 tahun yang singkat, dia telah lulus dari £ 180 putih Gucci loafers, dibeli oleh ibunya, Alison, sebelum Brogan walaupun boleh berjalan-, kepada £ 475 Jimmy Choo selipar, dan kini mempunyai almari disumbat dengan pakaian berjenama dan beg tangan untuk perlawanan.

Bilik tidurnya adalah berselerak dengan Chanel dan Prada beg tangan. Satu beg Gucci pembohongan dilambung kepada satu pihak, dan yang terbaru Louis Vuitton mengintai di bawah kusyen sequined? Sesungguhnya ia adalah, untuk Brogan suka untuk memulakan setiap tahun sekolah dengan baru 'Ia' beg.

Jika terdapat GCSE dalam berjenama, Brogan akan kursus untuk A. berbintang triple-

Dan apabila dia tayar semua pereka beliau mengalahkan, dia boleh menghiburkan dirinya dengan beliau £ 550 TV bawah skrin rata, dan £ 1,300 bernilai jenama atas peralatan komputer supaya dia boleh menyimpan up-to-date dengan trend terbaru dan showbiz gosip tentang dia berhala kegemaran.

At just 11 Brogan SPOILT child Britain


Ia tidak akan mengejutkan anda untuk mengetahui bahawa model peranan beliau adalah tokoh seperti Paris Hilton, Katie Harga dan seksual provokatif bintang pop Lady Gaga, yang pilihan pakaian sering terdiri daripada celana dalam wanita dan sedikit lain. Brogan, ingat, hanya 11, dan baru sahaja selesai sekolah rendah.

Di atas semua pembelian pereka adalah kos yang Brogan make-up, kuku sambungan, sorotan rambut dan sesi penyamakan palsu - yang dibayar oleh bank Ibu dan ayah.

Jumlah ibu bapanya telah melimpahkan kepada beliau sejak 11 tahun yang lalu adalah melebihi 150.000 £ - cukup untuk meletakkan ke arah rumah yang lebih besar daripada flat tiga bilik tidur di Glasgow mana Alison, 28, dispenser sambilan farmasi dan pendandan rambut kehidupan dengan Stephen Brogan bapa, 28, seorang penyelia di pedagang tukang paip ', dan anak perempuan mereka yang lebih muda, tua, Carys 5.

'Apabila saya berfikir tentang semua wang kita telah dibelanjakan untuk Brogan sejak bertahun-tahun, walaupun saya tidak boleh percaya. Pakaian pertama beliau sebagai bayi yang baru lahir adalah Dior Bayi, 'kata Alison, yang muncul untuk menyamakan cinta dengan lavishing barangan pengguna pada anak sulung beliau.


'Beliau banyak, mungkin kanak-kanak yang paling sukar di Britain. Beliau mempunyai segala-galanya dia perlu tetapi saya tidak boleh berhenti.

Apabila saya melihat apa-apa yang baik saya fikir "Oh, Brogan ingin itu." '

Walaupun Brogan berpakaian berjenama, Alison berkata, dia hanya mampu untuk berpakaian dirinya dan seluruh keluarga dalam jenama High Street.

At just 11 Brogan SPOILT child Britain


Anak perempuannya lebih muda, Carys, Alison berkata, adalah seorang kanak-kanak yang sangat mudah berterusan dengan tidak ada kepentingan dalam pakaian berjenama dan gembira dengan apa sahaja yang dia diberi.

'Saya tidak boleh pergi ke kedai tanpa membeli sesuatu Brogan. Dia menikmati dimanjakan kerana ia membuatkan beliau berasa membesar.

Dia sentiasa taksub dengan kelihatan beliau dan saya gembira untuk bekerja jam tambahan untuk membeli pakaian barunya. Ia membuatkan saya bangga. '

Beliau menambah: 'Ia tidak adalah bahawa saya tidak tidak menghabiskan wang pada Carys - Saya suka kedua-dua gadis saya untuk melihat baik dan orang yang sentiasa mengulas tentang bagaimana indah pakaian mereka - ia adalah hanya bahawa Brogan benar-benar peduli tentang penampilannya dan dia satu-satunya anak sehingga dia berusia enam tahun, jadi kami mendapat digunakan untuk menghabiskan semua wang kita pada dia.

'Brogan akan berkata kepada saya "Ibu, anda tidak akan keluar pemangkas lagi malam yang anda?", Dan saya akan menjawab "Di manakah anda berfikir semua wang yang datang dari membayar untuk perkara-perkara anda?"

'Stephen tidak fikiran dan hanya berkata "Oh membiarkan dia mempunyai ia." Kami tidak mempunyai simpanan, tetapi beliau percaya dalam hidup untuk hari tersebut.

Apa masalah aliran tunai? Brogan dengan kad kredit barunya

'Beliau mempunyai 35 pasang kasut berjenama dan kerana kakinya masih berkembang, kadang-kadang dia hanya memakai mereka sekali sebelum mereka terlalu kecil. Apabila saya melihat bin barisan penuh kasut, bersedia untuk mengambil ke kedai amal, saya berfikir "Apa yang sisa." '

Dan jika itu tidak membimbangkan cukup, Ibu dan ayah telah juga disediakan Brogan dengan kad kredit beliau sendiri, yang mereka terus mendahului sehingga dengan antara £ 200 dan £ 400 sebulan, jadi dia boleh membawa kepada pembelajaran tentang nilai wang, dengan menghabiskan wang tunai hasil titik peluh mereka dalam ketiadaan mereka.

Separuh daripada Alison dan Stephen pendapatan £ 30.000 bersama pergi pada Brogan, dan untuk ulang tahun ke-11 beliau mereka disimbah keluar oleh perbelanjaan £ 2.000 pada limousin menghulurkan satu di mana Brogan dan sepuluh rakan-rakannya - semua berpakaian merah jambu - memandu sekitar Glasgow menghirup champagne Non-Alkohol.

Hadiah hari jadi Brogan adalah baka West Highland Terrier, yang pergi oleh 'Barbie' nama. Anjing kecil adalah semua kemarahan di kalangan celebs terkenal untuk hanya yang terkenal, seperti idola Paris Hilton.

Oh, dan adakah kita lupa untuk menyebut Brogan mempunyai wanita menyeterika beliau sendiri, yang menghilangkan semua orang-orang pakaian berjenama dan mengembalikan mereka, setiap minggu, sempurna ditekan?

Ibu Alison membayar untuk itu, juga, sambil menekan sendiri dan pakaian Stephen.

Tidak boleh Brogan besi perkara sendiri? 'Saya takut untuk membiarkan dia berhampiran besi dalam kes dia membakar dirinya,' kata Alison, yang dalam landskap beliau ibu bapa agak sesat, tidak boleh melihat bahawa semua ini sia-sia, memanjakan mahal mungkin jauh lebih merosakkan.

Kapur dan keju: Brogan pada lapan dengan Carys adiknya, yang tidak mempunyai kepentingan dalam pakaian berjenama

Kebanyakan ibu-ibu yang cuba untuk menebat anak-anak perempuan mereka daripada pengaruh merosakkan obsesi masyarakat dengan selebriti gaya hidup, kemasyhuran dan imej badan. Tetapi Alison nampaknya telah dibeli ke dalamnya borong.

'Sesetengah ibu lain tidak meluluskan. Apabila rakan-rakan dari sekolah yang datang untuk bermain, ibu mereka akan berkata "Anak perempuan saya tidak mempunyai petunjuk tentang berjenama sehingga dia melihat semua perkara Brogan, kini dia mahu mereka terlalu", 'kata Alison.

'Tetapi itulah sebabnya Brogan dilihat sebagai gadis cool di sekolah dan pada ibu bapa guru petang sentiasa memberitahu kita bahawa dia adalah biang keladi dalam mana-mana kumpulan. Semua gadis-gadis kelihatan sehingga kepada beliau. '

Apakah pemikiran yang selesa untuk ibu-ibu lain yang cuba untuk menanamkan dalam nilai anak-anak mereka yang tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan kepenggunaan.

Ia telah mencapai peringkat di mana Brogan, dibesarkan dengan rasa berakar umbi kelayakan, akan membuang kemurkaan apabila dia tidak mendapatkan apa yang dia mahu, walaupun, dalam aspek yang lain, terdapat adalah biasa, penyayang, gadis yang tidak bersalah sedikit terdesak untuk keluar.

Brogan adalah seorang gadis mezbah dan setiap hari Ahad dia di gereja dan kadang-kadang apabila dia melihat saya akan keluar pada waktu malam untuk memotong rambut lagi untuk membayar untuk sesuatu, dia akan berkata "Saya minta maaf Ibu" dan akan menawarkan untuk melakukan hoovering atau mencuci hidangan, 'kata Alison.

'Dia masih bermain dengan Barbies dan bermain berpura-pura permainan dengan adik dia. Permainan kegemaran beliau bermain dengan anak patung bayi. '

Tetapi walaupun anak patung Brogan kos £ 400 pop. Dan ia hanya yang terbaik untuk anak patung Brogan, yang bermegah Silver Cross kereta sorong mereka sendiri.

Mungkin jawapan kepada ini sangat moden mengambil kisah 'gadis kecil miskin kaya' terletak pada hakikat bahawa Alison dan Stephen hanya berusia 17 tahun apabila mereka secara tidak sengaja menjadi ibu bapa. Alison mengatakan dia telah rosak dirinya oleh ibu bapanya, Beth dan Kenneth McLean, pembina.

'Saya sentiasa disayangi membeli-belah, begitu juga ibu saya. Ia sentiasa berbelanja, berbelanja, berbelanja dengan kami, "kata Alison, yang mengakui mahu untuk hidup impiannya melalui Brogan, dengan memberikan segala-galanya dia sebaliknya akan membeli untuk dirinya. Dalam erti kata lain, Brogan adalah muktamad 'mini-saya'.

'Apabila Brogan dilahirkan, semua jururawat ketawa pada pakaian pereka Dior Bayi beliau dan patung Burberry.

Anak patung Designer? Brogan mainan kos £ 400 pop

At just 11 Brogan SPOILT child Britain

'Mereka tidak pernah melihat apa-apa seperti itu dan mahu mengambil pusingan beliau untuk menunjukkan kepada semua ibu-ibu yang lain,' kata Alison, yang berbangga bahawa dia dan Brogan adalah lebih seperti saudara daripada ibu dan anak, terkeluar untuk penyamakan sesi bersama-sama.

'Saya hanya mahukan yang terbaik untuk beliau dan apabila saya berjalan masuk ke kedai dan melihat sesuatu yang indah, saya hanya perlu mempunyai ia untuknya. Apabila dia mula nurseri, kakitangan yang digunakan untuk mengatakan kepada saya "pakaian Brogan semakin hancur, anda boleh membawa beliau dalam beberapa pakaian lama?" Tetapi dia tidak mempunyai apa-apa, mereka semua berjenama, dan dia selalu suka datang rumah dengan mereka spattered dalam cat. '

Alison mula mewarna rambut Brogan apabila dia berusia tiga - merah jambu mencuci keluar sorotan untuk dipadankan Moschino pereka pakaian merah jambu beliau, untuk parti di nurseri. Dan dengan sambungan kuku yang sepadan, sudah tentu.

'Kemudian, apabila dia adalah kira-kira enam, rambut blonde beliau mula untuk pergi sedikit membosankan, jadi saya meletakkan dalam beberapa acara kemuncak tetap untuk mencerahkan sehingga ia dan ia kelihatan indah. Dia suka ia begitu banyak dia terus meminta untuk pergi lebih ringan dan lebih ringan, "kata Alison.

'Sekarang dia ke Lady Gaga dia mahu kelihatan seperti beliau, dengan rambut panjang dan satu golongan berambut perang putih. Dia suka berpakaian dalam pakaian yang sama juga, leotards dan hotpants, tetapi dia tidak dibenarkan keluar dalam pakaian seperti itu. '

Dengan pakaian berjenama beliau, rambut yang diserlahkan, kasut tumit tinggi dan make-up, Brogan kerap tersilap untuk 18-year-old, manakala Alison - yang tidak pernah memakai make-up - adalah salah satu yang diminta untuk pengenalan apabila dia cuba untuk membeli 15-rated DVD.

Tetapi mungkin aspek yang paling membimbangkan membenarkan Brogan untuk menjadi begitu benar-benar tenggelam dalam budaya selebriti adalah bahawa perkara terbaru dia mendambakan kerja bodoh.

Beliau telah memberitahu ibunya dia ingin menjadi model glamor dan sudah pestering beliau untuk pembedahan.

Saya terus memberitahu dia hanya 11 dan bahawa angka itu akan membangunkan apabila dia lebih tua dan ada banyak masa, "kata Alison.

Walau bagaimanapun, memandangkan bagaimana Alison telah caved masuk ke hampir setiap satu daripada permintaan Brogan, satu meragui keupayaan beliau untuk mengatakan 'tidak' kepada anak perempuannya.

'Saya suka dia menjadi terkenal, kerana itulah dia bercakap tentang, tetapi ia tidak bimbang saya bahawa dia kini bercakap tentang model glamor, "kata Alison. 'Dia tidak benar-benar memahami bahagian yang kotor itu semua kerana dia hanya 11. Semua dia melihat wang, kemasyhuran, gaya hidup yang baik dan pihak-pihak.

'Saya tidak mahu dia menjadi model glamor, tetapi saya memberitahunya saya tidak boleh berhenti dia melakukan apa yang dia mahu lakukan apabila dia lebih tua.

'Saya katakan kepada beliau "Apa tentang menjadi seorang guru?" Dan dia hanya akan melancarkan matanya.

'Bongsu saya berkata, "Ibu, saya mahu menjadi pendandan rambut seperti anda", tetapi Brogan menegaskan dia tidak akan hanya pendandan rambut.'

Mungkin Alison hanya dirinya untuk menyalahkan. Sesungguhnya dia adalah bertanggungjawab untuk membenarkan Brogan akan terpesona dengan ini mewah, menggoda, imej terlalu sexualised di televisyen dan majalah pada usia muda?

Dan apa yang berlaku jika Brogan tidak menjadikan ia sebagai model? Bagaimana, sebagai seorang dewasa, dia akan untuk membiayai gaya hidup WAG yang didiami oleh Coles Cheryl dunia ini?

'Saya cuba untuk memberitahu beliau bahawa wang tidak tumbuh di atas pokok. Seorang kawan perempuan baru-baru ini mendapat pekerjaan yang melakukan pusingan kertas dan saya mencadangkan kepada Brogan dia mungkin ingin melakukan perkara yang sama, tetapi dia hanya berkata "Tiada peluang."

'Beliau mahu menjadi model, apa-apa lagi. Beliau mahu menjadi seseorang. Beliau mahu gaya hidup. '

Dan jika dia tidak membuat ia, anda tahu siapa yang akan membayar untuk itu, dalam cara yang lebih daripada satu.

Post Tag: Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Ulasan

  1. apsal sengal sangat ayat kau ni??? kau terus translate dari google ke?? pehal la pelik sangat ayat

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini entri lama yang is copy dari translator google, ya is translate dan google memang sengal nak cakap bahasa melayu sebab dorang takj der office dalam malaysia, dan org melayu tak kelapaq nak keja dengan dorang sebab tu ayat berterabur tu nak wat macam mana berita asal dari ducth translate ke english - english ke malay memang pening hubhhuuuuu

      Padam

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.