Gambar Miley Cyrus Yang Terlampau

Penyanyi Miley Cyrus dikhabarkan mengambil beberapa foto seksi untuknya sang pacar, Liam Hemsworth, dan sekarang foto-foto tersebut bocor ke internet.

Sebuah foto telanjang milik Cyrus menunjukkan aktris sekaligus penyanyi tersebut tampil telanjang di tab mandi dengan menutupi payudaranya, mempamerkan payudara samping serta tatonya, adalah hasil j temannya yang juga adalah seorang fotografer iaitu Vijat Mohindra.

alt

Blog Life of the Rich and Famous adalah yang pertama memposting foto itu dan mengklaim gambar itu diambil pada tahun 2011, ketika Cyrus berusia 18 tahun.

Mohindra dan Cyrus diketahui adalah teman dekat, dimana ia mendokumentasikan tur Gypsy Heart penyanyi itu pada musim semi tahun 2011 lalu.

Foto itu diduga dimaksudkan hanya untuk sang kekasih Liam Hemsworth, tetapi foto itu sekarang jelas ditampilkan di situs Mohindra. Namun, permintaan komen dari perwakilan sang fotografer sampai saat ini belum dibalas.

Post Tag: Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Ulasan

  1. Balasan
    1. hmm dia ada belakon citer baru skang nie dah kuar dah pun tajuk So Undercover.

      Padam

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.