Free Auto Backlink untuk semua kawan

Assalamualaikum w.b.t, dan salam sejahtera kepada semua pembaca dan kawan2 is diluar sana. Hari ini is nak umumkan yang is ada buat blog untuk free auto backlink, untuk korang tukar2 link dengan is.

Ok blog tu nama dia iskandarX Backlink. Korang leh copy code dari blog tu dan buat lah backlink seberapa banyak yang korang suka. Korang nak buat backlink untuk semua blog yang korang ada pun digalakkan, is tak larang, cuma jangan spam sahaja kat blog tu untuk menjaga kualiti backlink yang terbaik, korang klik backlink button tu sekali atau dua kali sahaja sehari.

Baru backlink tu search enjin kira kualiti, dan natural linkback ok? Kalau korang klik banyak2 sehari pu boleh tapi takut nanti bandwidth korang gak korang asyik loading backlink je karang nak buat kerja lain pun tak boleh. Pengguna broadband terutamanya is nasihatkan sekali klik je sehari.


Yang pakai line streamyx ke unifi ker lantak korang lah nak klik berapa kali kan? bandwidth unlimited setakat nie untuk Unifi. Kalau dulu is beli tau backlink2 nie semua, dengan harga USD 30 untuk 10 link pr 4, jenuh nak kena berduit baru ada backlink, tapi permanent lah backlink tu selagi masih hidup website tu.

Ada orang tanya PR berapa blog tu tu? Ekeleh benda free pun nak tanya PR ker? Ada apa dengan PR kalau setakat PR tinggi, commentor takder langsung, visitor kurang yang paling penting follower dengan komentor lah, atau pun yang kaki shout nie, dorang leh chat terus menerus kat blog kita dah kira power blog/website tu, tak payah setakat visible kat search enjin aja tapi orang tak masuk.

 Bagi is bila search kat google atau bing website yang duduk kat page 1-2 is tak masuk sebab is mark spammer, ada keyword tapi content k.o tak ada benda yang kita nak cari kat dalam page 1-2 tu sebenarnya. Itu semua yang PR tinggi buat, meneguk dia air keroh, glamor tapi kosong.

Ok bagi korang yang nak backlink free sinilah ke iskandarX Backlink. Kalau boleh nanti komen lah sikit atau suggest lah design atau apa2 sebab design kat blog tu masih lagi alpha.

Ulasan