Baristas Topless Dikesan di Kedai Kopi Tempatan di San Jose, CA

Penghalang ke artikel ini mungkin telah menggunakan beberapa jenis Deja vu, betul-betul? Ingat tajuk berita baru-baru ini kami mengenai kedai-kedai kopi Vietnam di Southern California sedang ditutup untuk mempunyai provokatif dan hampir tdk berpakaian wanita sebagai pekerja? Nah, situasi yang sama dalam artikel ini.

Hanya 370 kilometer ke utara dari Garden Grove, polis baru-baru ini mendapati tiga baristas wanita di pertengahan dua puluhan mereka bekerja topless dalam sendi kopi Vietnam di San Jose, California pada 7 September.

Topless Baristas Detected in a Local Coffee Shop in San Jose, CA


Cafe reserved telah berkhidmat manis, beraroma, minuman dibancuh untuk dua dekad yang lalu, bagaimanapun, sejak ekonomi mengambil melanda utama, perniagaan telah berkurangan. Hasilnya, Cafe reserved (bersama-sama dengan kedai-kedai kopi Vietnam di Southern California) memutuskan untuk mengambil laluan yang berbeza untuk mencetuskan perniagaan dan menarik lebih ramai pelanggan.

Sebaliknya menjual tradisi $ 4 Cà Phe sua da (kopi ais) kepada pelanggan rakan-rakan mereka, Cafe reserved memutuskan untuk menjual $ 4 Cà Phe sua da dengan rasa seorang yang sedikit berbeza: mata-gula-gula baristas memakai puncak dipotong rendah, pakaian Lacey, dan kosong- bikini bottom dengan hanyalah pasties meliputi dada mereka.

Sebagai perniagaan datang kembali, pelanggan tidak datang ke Cafe reserved semata-mata untuk minum kopi. Sebaliknya, pelanggan (pelanggan predominatly lelaki) datang ke Cafe reserved untuk pelayan separuh telanjang yang berjalan melalui kafe dalam 5 mereka "tumit mereka. Ramai pelanggan memanggil reserved Cafe "Asia-Hooters," menyediakan perkhidmatan makanan dan hiburan melalui pelayan menarik dalam pakaian mendedahkan. Walau bagaimanapun, jika seseorang itu yang pernah berjalan melalui pintu gelap Cafe reserved, ia adalah sukar untuk tidak untuk reserved Cafe kesilapan sebagai sesuatu yang sedikit lebih skandal.

Dengan lebar campuran Cafe reserved ulasan pada Yelp, ia adalah sukar untuk menentukan apa yang diharapkan. Ulasan memaparkan pelbagai tindak balas, kedua-dua positif dan negatif.

Topless Baristas Detected in a Local Coffee Shop in San Jose, CA

Topless Baristas Detected in a Local Coffee Shop in San Jose, CA

Semasa waktu malam, Cafe reserved bertukar menjadi bercahaya Merah persekitaran Light Daerah-esque, mempamerkan lebih mendedahkan pelayan dalam thongs dan g-string. Pelanggan kadang-kadang menyaksikan pelayan menari di atas meja kopi, bil dolar mula menimbun pesat di atas meja.

Sekarang, saya untuk satu mempunyai apa-apa terhadap perniagaan kecil mencari kaedah berdaya pembaharuan menarik pelanggan dan oleh itu mempunyai apa-apa terhadap Cafe ini popular yang semakin meningkat "Te Me" (kedai kopi bikini). Tetapi apabila pelayan topless di tempat-tempat seperti Cafe reserved, maka itulah apabila masalah bermula. Saya faham bahawa tidak ada undang-undang terhadap sendi jalur menjual kopi, tetapi terdapat zon undang-undang terhadap kedai-kedai kopi yang beroperasi sebagai sendi jalur. Cafe reserved tidak bersama jalur.

Saya berasa bahawa pengurus kedai perlu berwaspada tentang baristas mereka topless untuk mengelakkan apa-apa kemudaratan yang lebih undang-undang yang mengenakan pada perniagaan mereka dan yang paling penting, maruah wanita-wanita ini. Ia agak tidak adil bagi pelayan ini untuk mempunyai untuk pergi ke kawasan tambahan untuk menggembirakan ramai pelanggan lelaki, hanya untuk mendapatkan dolar tambahan.

Bagi baristas topless di Cafe reserved, tiga telah dihantar ke mahkamah dan semua menerima petikan. Pemilik di sisi lain, berjalan jauh dengan tiada penalti. A double standard tetap.

Apa pendapat anda di kedai-kedai kopi? Daerah perlu mengambil tindakan undang-undang dan mengharamkan kedai-kedai kopi? Atau patut kedai-kedai kopi terus beroperasi seperti yang mereka lakukan? Kongsi fikiran anda.

Post Tag: Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Ulasan