Volkswagen. Dos Auto. Show 2012 The Icon Is Back!!!

Yeeeaaaahhhhh..... Bagi sesaper peminat Volkswagen .... ala The Beetle tu yang macam dalam movie tu, tak pun daftar sekarang untuk menyaksikan pelancaran The Beetle di Volkswagen. Das Auto. Papar 2012.

Volkswagen, Das, Auto, Show, 2012, the, Icon, is, back, return, returns, register, registration, ticket, tickets, Beetle, bug, new, 21st, century, car, KLCC, Malaysia, Asia, VW, launch, launching, launched, unveil, unveiling, unveiled, kuala, lumpur, convention, centre, hall, 5, 7, 8, 9, September, free, price, admission, volkswagen.com.my, event, venue, place, where, time, when, detail, details, info, theiconisback.com.my, session, sessions, spot, spots, video, videos, germani, productions, joseph, YouTube, GermaniProductions, ad, advertisement, advertisements, preview, previews, email, e-mail.

Pendek kata panjang tak kata apa-apa, korang masuk daftar je pastu leh snap-snap gambar kereta lagenda tu. Rugi tak pegi tengok bagi korang yang peminat kereta nie.

Kat mana tu? Cuba korang tengok map nie mana tau kot2 pernah lalu ker?


View Larger Map


Serba sedikit penerangan tentang show tu yang is translate:


Icon Telah Kembali Di Das Auto Show 2012

Volkswagen. Das Auto. Papar 2011 telah disambut oleh beribu-ribu peminat Volkswagen di seluruh negara! Kami telah datang bulatan penuh sejak dan sebagai sebahagian pengumuman ikonik, kita akan menjadi tuan rumah acara kami sama ikonik di Kuala Lumpur Convention Centre! Datang dan menyertai kami untuk pengalaman sinematik, catwalk model kereta dan aktiviti foto menyeronokkan, hanya untuk menamakan beberapa. Ingat untuk mendaftar untuk tiket anda! Jumpa anda di sana Malaysia! Pusat Konvensyen Kuala Lumpur, 8 dan 9 September 10:00 hingga lewat malam. Kemasukan adalah percuma.

Daftar Di sini ok.



Post Tag: Nuffnang Santai Volkswgen Malaysia

Ulasan