TOP 10 SEXY HOLLYWOOD ACTRESS

Perbahasan yang besar di antara semua kumpulan manusia sentiasa menjadi yang teratas pelakon seksi Hollywood, dan ia telah banyak dibahaskan sejak pelancaran media massa.

Isksiskisk Google translate nie ayat bercamuk, macam mana orang nak paham? Ok Top 10 artis paling seksi dala Hollywood ialah:



Angelina Jolie


Sikap Pantat sikap buruk beliau, besar bibir berjus dan badan seksi membantu membuat Angelina salah satu wanita yang paling dikehendaki di dunia. Dia juga penyayang dan murah hati melalui semua sumbangan tidak mementingkan diri sendiri kepada dunia.



Scarlett Johansson



Sejak kecil lagi Scarlett nie telah berlakon sejak dia 8 tahun, beliau menjadi salah satu pelakon terbaik di Hollywood pada usia muda. Beliau telah berkembang menjadi seorang wanita seksi yang juga bakat yang luar biasa yang bertindak.


Jennifer Lopez

J-Lo pada Usia 37 masih dianggap sebagai salah satu Artis paling seksi di hollywood. Dia terus membuat filem dan tajuk utama bagi hubungan dengan lelaki. yang telah disimpan dalam sorotan dan minda orang di mana-mana.




Jessica Alba



Jessica memiliki salah satu daripada tubuh badan yang paling seksi di Hollywood dan dia tidak mempunyai masalah yang menunjukkan ia. Dalam peranan filem beliau beliau diingati kerana memakai pakaian yang ketat dan guaman mandi yang sangat seksi.


Keira Knightley


Muka segar di Hollywood yang datang dari Britain. Keira telah memenangi lebih daripada peminat di Amerika Utara dengan terlihat baik dan keperibadian yang menawan. Beliau mempunyai kerjaya blockbuster yang panjang di hadapan beliau.


Jennifer Aniston



Dari harinya pada rakan-rakan menunjukkan berkahwin Brad Pitt dan kini menjadi bintang filem utama, Jennifer telah mendapat banyak perhatian daripada media dan orang ramai, lantas membuat satu aktres paling seksi.




Halle Berry



Anugerah oscar yang memenangi Halle adalah salah satu pelakon bergaji tertinggi di Hollywood. Beliau mempunyai sebuah badan yang sangat cantik dan karisma yang besar yang ditangkap pada skrin besar. Rayuan seks beliau tidak dapat dinafikan.


Carmen Electra 


Carmen yang tidak diketahui untuk bertindak dalam filem-filem, beliau akan diingati untuk muka cantik, badan yang menakjubkan dan nama yang kini terkenal. Beliau mempunyai rasa lucu yang besar dan menikmati menghiburkan orang di skrin besar.


Pamela Anderson


Pamela Anderson dikenali untuk gambar bogel daripada kemahiran lakonan beliau. Jangan tertipu oleh personaliti dan rambut pirang bergelembung itu, beliau adalah seorang wanita perniagaan pintar, seorang aktivis dan ibu yang penyayang.

Lindsay Lohan



Bekas ratu remaja kini sudah membesar sekarang. Dia akan memimpin masa depan wanita hollywood seksi, beliau memulakan kerjayanya bertindak pada usia muda dan suka parti dengan kawan Paris dan Nicky Hilton.

Ulasan