Sabtu, 4 Ogos 2012

Pokok kini masih menjadi tempat tinggal




Korng boleh bayangkan tak yang korang tinggal didalam pokok, macam cerita dalam wonderland tu? Ala cerita kartun peterpan tu lerr. Manusia masakini masih ada lagi yang tinggal didalam pokok. Dah la tinggal dalam pokok, ramai pulak tu dekat 30 orang semuanya penghuni pokok ini.

Kat mana tu iskandar oiii, pelik benar kami dengar nie? Haa kat mana yerrr? Kat Afrika la jawabnya. Jom kita tengok video nie betapa peliknya mereka dan betapa hebatnya Kuasa Allah S.W.T dalam menggelola kehidupan seharian semua dan setiap makhluknya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...