Nuffnang Premiere Screening – The Cold Light of Day


Sepanyol adalah tempat yang indah untuk bercuti, terutama di atas kapal layar peribadi dengan keluarga anda. Laut cerah, langit biru, AHD. Hangat ... Apa yang mungkin boleh pergi salah? Dalam kes Will Shaw, segala-galanya boleh pergi salah. Bayangkan seram apabila anda menemui seluruh keluarga anda hilang, profesion CIA rahsia ayah anda, pembunuh profesional pada longgar untuk sesuatu yang berkaitan kepada anda. Dapatkan bersedia untuk semua tindakan ini dan banyak lagi di Premiere Saringan Nuffnang Cahaya Dingin Hari!



Terima kasih kepada Golden Screen Cinemas (GSC) Filem, anda Nuffnangers mendapatkan untuk menyertai Will Shaw kerana dia perlahan-lahan merombak misteri dan komplot yang telah dirahsiakan dari dia selama ini. Seluruh dunia beliau bertukar terbalik apabila keluarga diculik oleh ejen perisikan tdk berhati-hati untuk memulihkan beg bimbit misteri dan Akan tiba-tiba mendapati dirinya di jalankan. Masalah ialah, dia tidak tahu yang betul, yang salah, yang amanah dan yang tidak percaya.




Ringkasan:
Dengan tekanan menjalankan syarikat start-up di atas bahunya, Will Shaw (Henry Cavill) tidak tepat dalam mood bercuti, terutama apabila ia bermakna dia akan perlu untuk menghabiskan masa bersama bapanya Martin (Bruce Willis), dengan siapa dia sentiasa mempunyai hubungan yang sangat tegang. Walau bagaimanapun dia pek keluarga dan mereka menuju ke Sepanyol.

Semasa bercuti dengan keluarganya, Akan mendapati bahawa bapanya tidak tepat yang dia fikir adalah di dalam dan sebenarnya bekerja sebagai ejen CIA, ejen yang mendapat dirinya ke dalam masalah yang serius. Apabila seluruh keluarganya hilang diculik oleh orang yang sama rendang yang selepas bapanya Wasiat dibakar dalam konspirasi kerajaan besar yang meletakkan semua kehidupan mereka dalam bahaya.



Dengan pihak berkuasa merangka beliau untuk pembunuhan dan Kedutaan enggan untuk menawarkan sebarang bantuan, Akan pergi di jangka, dengan harapan untuk mencari keluarganya, menghindari menangkap dan mencari objek penculik selepas: beg bimbit yang penting, yang kandungannya tidak diketahui. Sekarang, mesti mencari beg bimbit itu dan menukar ia untuk keluarga beliau sebelum dia kehilangan mereka semua selama-lamanya.


Berbunyi penuh dengan aksi? Dengan pelakon seperti Bruce Willis yang dikatakan salah satu bintang tindakan yang terbaik dalam industri, dan Henry Cavill kemasyhuran Tudor dengan kelihatan licin baiknya, anda berada untuk masa yang jantung mengepam di pawagam! Turut hadir adalah Sigourney Weaver, pelakon veteran dalam kelas sendiri! Watch treler di sini untuk beberapa peeks menyelinap:



Dan terima kasih kepada orang hebat pada Screen Cinemas Filem (GSC) Golden, Nuffnang memberi 70 pasang menjemput untuk Nuffnang Premiere Saringan Cahaya Dingin Hari! Kini, anda mahu menjadi di mana semua tindakan, tidak? ;)


Butiran pemeriksaan:
Tarikh: 4 September 2012 (Selasa)
Masa: 21:00
Tempat: GSC, 1 Utama

Dan di sini adalah langkah-langkah yang paling mudah untuk memenangi jemputan:

Beritahu kami dalam komen ke bawah saat paling menakutkan anda berhampiran kematian dan bagaimana anda mengatasi ia! Peribadi, ketika saya yang paling menakutkan ialah apabila saya mendapati diri saya hilang dan terkandas di Korea bersendirian ketika saya berusia 10 tahun! Ten! = O Terima kebaikan ibu saya mendapati saya dan saya telah bersatu semula dengan keluarga sejurus selepas ... :)
Ingat untuk termasuk URL Blog anda di komen anda!
70 cerita yang membuat hati kita berhenti akan memenangi sepasang menjemput untuk Nuffnang Premiere Saringan Cahaya Dingin Hari.
Tarikh akhir untuk menyerahkan penyertaan anda adalah 12:00, 3 September (Isnin).


Bersedia untuk menonton beberapa adrenalin yang mengepam tindakan dengan senapang, tendangan terbang tinggi dan kenderaan terbalik, semua set dalam latar belakang yang indah bandar Madrid? Dapatkan menaip jauh untuk memenangi diri eksklusif menjemput untuk Nuffnang Premiere Saringan Cahaya Dingin Hari sekarang!

TERMA & SYARAT:
1. Peraduan ini terbuka kepada glitterati Nuffnangers sahaja.
2. URL blog anda mesti dimasukkan ke dalam komen anda.
3. Keputusan mengenai pemenang pemilihan hakim-hakim adalah MUKTAMAD.
4. Tiket Saringan TIDAK untuk dijual semula kepada pihak lain.
5. Pastikan untuk RSVP apabila anda telah menerima jemputan kami. Kegagalan untuk berbuat demikian akan mengakibatkan menjemput sedang dipindahkan kepada seterusnya sejajar.

Post Tag: Google Adsense Nuffnang Santai Premiere Screenings

Ulasan