Jangan Tertipu dengan pakaian luaran

Is skang nie share pasal tokoh yang ada segelintir kawan dan rakan serta sahabat kita misidolkan dorang sebagai tokoh dan idola mereka. Mereka-mereka yang is paparkan dibawah ini tidak patut dan tak perlu diambil tahu disanjung, serta dicontohi apatah lagi menyokong mereka.






Foto makan bersama para pembesar syiah,

1. Ahmadinejad —>> Kebanggaan Iran yg dibanggakan oleh Ikhwanul-Muslimin Indonesia, sehingga kaum muslimin tertipu dengannya.

2. Basyar Al-Assad  —>> Kini dibela oleh sebagian tokoh & ormas Islam Indonesia, berkat tipu daya kaum Syi’ah berkedok Sunni dari kalangan Haba-ib, termasuk FPI.

3. Hasan Nashrullah —>> Pemimpin Hizbullah yg menjadi rekanan FPI, bahkan FPI sempat hendak mengirim laskar untuk bekerja sama dgn mereka. Dan Habib Rizieq merupakan teman dekatnya, bahkan FPI yg dipimpinnya menjalin hubungan akrab dengannya.

Akankah kita tertipu terus dengan tokoh-tokoh ini & agen-agennya di Indonesia???

Semoga Allah melindungi kita dari makar & tipuan mereka…

Yang pengikut berdarah-darah habis pengsan, pitam mati pun ada pembesar dorang boleh makan kenyang-kenyang inilah tentera Dajjal Laknatullah kalau korang nak tau, janagn lepas nie korang ikut dorang pulak ok?

Sumber
Nuffnang
Santai
islam
Pedas
Berapi

Ulasan