Hari Raya semakin dekat dah nie


Apa persediaan korang nak sambut hari raya yang bakal menjelang seminggu je lagi nie? is berdebar-debar nak sambut raya nie tak tahu pasal apa. Selalunya orang jauh lah yang nak sampai is nanti jadi macam tu setiap kali raya. Dalam setahun hanya ada dua kali sahaja Hari Raya. Yang lain bukan hari raya.

is minta ampun dan minta maaf atas kekasaran bahasa, serta ayat is selama is blogging dari dulu sampai sekarang. Mana lah nak tahu kowt kowt ada yang terasa hati dengan ayat is, is simple jer ayat memang pedas tapi niat nak merubah kan sesuatu itu.

Macam description blog is, is berkongsi pengalaman dan pengetahuan selama is hidup ini dengan korang semua. is banyak pegi tempat orang, is disana diam, tunduk bukan pasal takut, tapi memerhati, belajat suasana sekeliling, kaji, simpan, rumuskan apa yang terjadi, log dalam minda untuk perbaiki diri, amal dan belajar lagi, kemudian disini, is luah balik, kongsi semuanya dengan korang.

Hehehehehe pening ka baca ayat tu? Janagn pening la kawan, senang je nak paham, yang penting bagi sesiapa yang tak sempat atau mungkin tak leh balik kampung, sila lah hantar mesej2 tu kat sini

Ulasan