Gambar: Barisan Selebriti Hadir Ke Majlis Berbuka Puasa Anjuran Astro



Semalam berlangsung’nya satu majlis berbuka puasa anjuran Astro yang turut menyaksikan pengumuman program khas bersempena Aidilfitri 2012 tidak lama lagi.



Majlis yang berlangsung di hotel Royale Bintang Damansara ini menyaksikan kehadiran ramai bintang ternama tanah air seperti Aaron Aziz, Erra Fazira, Aznil Hj Nawawi dan lain lain.

Dalam majlis sama, Astro dengan sukacita memaklumkan barisan program khas yang bakal mereka siarkan bersempena dengan musim perayaan Aidilfitri kali ini.

Antara program menarik yang bakal bersiaran adalah Mega Raya 2012, Aaron & Zizan Beraya Sampai Pengsan!, Romantika Raya, Karoot Komedia X Raya, Lawak Ke Der? & pelbagai lagi.

Peminat filem tempatan pastinya teruja apabila KL Gangster, Hantu Kak Limah Balik Rumah, Hikayat Merong Mahawangsa & pelbagai lagi telemovie akan di’tayangkan.


Aidilfitri anda tahun ini pasti meriah dengan program yang sudah di’susun rapi pihak Astro dan sementara itu, layankan barisan gambar selebriti yang hadir semalam. Heh.

Wah buka puasa tak ajak? iskisksisk nak kena lastik gak kepala Zizan nie, luu member lama lu leh lupa noohh? Angkat humban dalam laut kang aaa.

































Ulasan