Ada sepuluh benda tersembunyi disini

Ok disini ada terdapat sepuluh objek tersembunyi dalam kartun Disney yang dipertemukan oleh orang ramai iaitu peminat kartun dan pengkaji kartun disney. apa yang tersembunyinya mari kita saksikan dibawah nie. Semua orang suka kartun - kedua-dua kanak-kanak dan orang dewasa.

Sentiasa ada godaan oleh kartunis slip dalam sedikit sesuatu yang lebih - sesuatu yang hanya mereka sedar, tetapi terima kasih kepada skor lelaki remaja dengan butang jeda dan terlalu banyak masa di tangan mereka, kita semua dapat melihat sedikit-jenaka. Malangnya bagi syarikat-syarikat seperti Disney, sebahagian daripada mereka sedikit di sebelah nakal dan mereka telah akar pertempuran undang-undang. Berikut adalah senarai 10 detik-detik nakal yang dijumpai dalam kartun.

10. Tetamu Mesteri




9. Pocahontas


Apabila korang pergi melalui Pocahontas filem dan melihat setiap babak dengan teliti, korang mendapati ia adalah rujukan kepada seks. Dalam klip video di atas kerja yang telah dilakukan untuk korang - ada yang cukup kabur, tetapi yang lain adalah sangat jelas cukup untuk menjadi bukti yang cukup meyakinkan rangkuman sengaja dalam filem.

8. The Phallic Palace

Ini adalah satu yang lebih popular. Khabar angin bahawa seorang artis tidak puas hati yang akan kehilangan kerja menarik objek berbentuk zakar dalam istana Mermaid The Little dalam kegusaran lebih pemberhentian akan berlaku. Walau bagaimanapun artis itu mengatakan bahawa dia tidak akan dipecat, tetapi telah dipaksa untuk terburu-buru melukis reka bentuk supaya dia dapat memenuhi tarikh akhir dan tidak sedar pada masa itu bentuk sebenar apa yang dia telah menarik. Baik dia tidak berbuat demikian sehingga dia telah dihubungi oleh ahli jijik kumpulan belia gereja yang telah mendengar tentang kontroversi. Jelas sekali, kemudian versi video mempunyai puncak menara terkenal yang dikeluarkan.

7.Hard-up Minister


Selaras dengan tema Mermaid The Little, satu lagi tuduhan popular yang pengeluar Disney datang apabila seseorang perasan yang bentuk protuding agak ganjil dari rantau pelvis menteri semasa adegan itu di mana 1 Ursula (yang menyamar sebagai 'Vanessa') cuba untuk berkahwin Eric menggunakan suara Ariel. Namun kemudian tembakan dalam pertunjukan film bahawa menteri mempunyai kaki agak pengkar yang dicampur dengan jubah dan 'ketegangan' sebenarnya lututnya.

6. Simba And The Sexy Cloud


Satu lagi popular. Lama telah perdebatan awan debu di The Lion King. Di tempat kejadian sejurus sebelum Simba bertemu Rafiki, beliau tiredly flop di pinggir tebing, awan naik habuk yang kononnya untuk bingkai beberapa mengeja SEKS perkataan. Perdebatan bahawa pasukan kesan khas memasukkannya ke dalam berhasrat untuk membaca SFX mahu meninggalkan tanda sedikit mereka pada filem itu. Saya berkata hakim untuk diri sendiri tetapi ia kelihatan seperti 'seks' kepada saya (seperti dalam yang ditunjukkan dalam warna merah dalam gambar di atas).

5. Racist Donald Duck



Watak Disney dan Warner Brothers aksara berinteraksi buat pertama kali dalam filem tahun 1988 Siapa Berkerangka Roger Rabbit? dan peminat kartun bersorak. Walau bagaimanapun, semasa dan petang di Kelab Dakwat & Cat, Donald Duck dan duet Itik Daffy pada piano bersama-sama dan hubungan bertukar jahat apabila Donald didakwa panggilan Daffy "orang Negro". Sesiapa yang telah melihat kartun Donald Duck perlu tahu bahawa kadang-kala ia agak sukar untuk memahami apa yang Donald berkata tetapi berfikir anda mendengar dia scowling "orang Negro bodoh celaka Tuhan" mengambil kek. Ditutup captioning dalam filem itu mengatakan bahawa garisan "nitwit Goddurn degil", tuntutan lain yang "Anda celaka sedikit ..." Tetapi ini bukanlah kali pertama Donald telah ditangkap untuk bahasa. Pada tahun 1995, Wal Mart menarik video Disney Mickey Mouse kartun dari rak ia selepas aduan bahawa Donald menjerit "Fuck you!" Dalam episod dipanggil "Clock Cleaners".

4. Take Off Your Clothes


Senario di Aladdin di balkoni Jasmine, di mana wira itu cuba memberus harimau Rajah Suka, beliau nampaknya boleh didengar berbisik "​​remaja Baik mengambil pakaian anda". Skrip mengatakan bahawa garis adalah "Baik kitty, mengambil kira dan pergi". Klip berbunyi seperti orang lain selain daripada suara Aladdin telah berbisik garisan dalam tetapi tidak kira Baris Mana sebenarnya bercakap, dakwaan ini mendapat Disney di dalam air panas dengan Liga Hayat Amerika yang digunakan untuk mencuba dan mendapatkan filem-filem Disney yang diharamkan, mendakwa mereka telah waswas mesej seksual kepada anak-anak selama ini.

3. Jessica Rabbit’s lady garden


Kartun jantung berdebar, yang Berkerangka Arnab Jessica Roger Rabbit telah selama ini membantu untuk menghidupkan banyak kanak-kanak lelaki ke lelaki. Jadi ingin menjadi kenyataan apabila tuntutan bahawa animator nakal telah menyusup dalam bingkai beberapa dia tanpa seluar semasa tempat kejadian di mana Jessica dan Bob Hoskins dalam teksi yang berjalan ke tiang lampu. Kerana beliau dibuang dari kereta, tanah Jessica, menyebabkan pakaian merah ke sentak sehingga mendedahkan nampaknya tidak berpakaian rantau nether beliau. Dalam sesetengah kes, ia telah menjadi tradisi bagi animator slip tembakan bersemangat dalam filem untuk 2 perpecahan tetapi ia seolah-olah bahawa keseronokan mereka boleh dimanjakan oleh lelaki muda berhenti adegan dalam filem di mana Jessica Rabbit merebak kakinya. Sekarang mengapa mereka akan berbuat demikian, is tidak pun tak tau nak kata apa dah.

2. The Rude Rescuers



Pada tahun 1999, Disney studio mengumumkan bahawa mereka akan menarik balik versi video filem 1977 ini The Rescuers kerana tembakan beberapa yang terkandung "imej latar belakang objectional". Semasa adegan di mana mousy wira Bernard dan Bianca terbang melalui bandar di dalam tin sardin (kira-kira 38 minit ke dalam filem) imej yang fotografi wanita topless boleh dilihat di tingkap yang mereka lalui. Manakala beberapa item di dalam senarai ini tidak menyenangkan dan ada yang telah terbukti salah, yang satu ini adalah agak jelas dan Disney studio terpaksa berpaut kepala mereka dengan rasa malu. Ia telah disahkan oleh jurucakap Disney yang hanya berkata bahawa apa yang telah diganggu "telah dilakukan lebih daripada dua puluh tahun yang lalu" dan syarikat teringat 3.4 juta salinan video yang telah dijual.

1. Sexy Beast


Dalam movie Beauty and the Beast itu kita lihat banyak rujukan kepada seks (seperti dalam beberapa item sebelumnya), tetapi kita juga melihat beberapa rujukan iblis. Beri perhatian khusus kepada klip tersebut di atas daripada kira-kira tanda 02:55 untuk melihat beberapa simbol yang sangat terang-terangan jahat seperti tengkorak dan tanda tanduk. Bahagian kedua klip berkaitan dengan moral dan saya fikir Anas boleh regangan perkara yang sedikit, tetapi ia adalah satu klip yang menarik selamanya.

Ulasan