Tengok Tak Semalam Juvana TV3?


Semalam aku tengok tv dalam pukul 1pg kowt, macam tu la aku rasa aku tengah kalih-kalih channel astro nie, kekadang aku rasa nak bakar je astro nie dah la bayar mahal tapi cerita ulang-ulang dan tak best pulak tu. Kalih punya kalih terus ke channel 103, TV3 da.

Dah dok jalan dah cerita juvana, aku try tengok aku tak berapa tau sangat intisari rancangan TV3 sekarang nie sebab aku lebih suka 701 AXN, aku ingat kan Juvana nie cerita macam dulu tu dia tunjuk kisah benar kes-kes juvana, tapi ini lain nie pelakon pun memang kenal, Zahiril Adzim dok jadi bodo-bodo depan pintu dorm. Aku suka Zahiril Adzim berlakon sebab memang masyuk dengan cerita cara dia buat bodo tu memang real.

Aku rasa cerita nie memang best la dari drama budak-budak yang kurang ajar yang ditayangkan di TV, cuma satu, aku meluat kat watak botak nie, sikit-sikit nak pukul orang, dapat kat aku si botak nie tumbuh rambut balik punya aku kerjakan.

Kalau nak cerita pasal siri tv nie memang panjang laa jawabnya, jdi aku sudahkan dulu bebalan aku kat sini, assalamualaikum, selamat bersntai dimana jua korang berada.







Ulasan