Sekali Ninja Beraksi Dalam TV da....


Assalamualaikum, semalm bila is balik dari kedai, macam biasa aa (skip lepak kat luar sebab ujan) buka tv, kalih punya kalih channel buka 131 Citra. Terus cita Ninja 2009 tengah main. Wah best nie lagi pun cita nie tadak dalam koleksi simpanan is pun.

Jadi is layan lah sambil Ahmad Jeffrydin dok tidur atas meja depan tu. Aik macam mana Jeffrydin boleh masuk dalam umah nie? Tanya is pada ayah is, ayah is jawab kat luar tu hujan dia lari masuk dalam rumah lagi pula adik is yang bongsu sekali tu pula tak ikut mak is tidur rumah adik is yang besar skali tu yang is cakap jual homemade cookies tu kalau terlupa tau tak tau leh klik kat sini.

Ok berbalik kepada cerita Ninja tu tadi, cerita nie mengisahan tentang seorang yatim piatu rakyat America, bernama Casey yang diambil menjadi anak angkat kepada sebuah Dojo Ninja dan telah diajar dengan ilmu Ninjutsu. Oleh kerana kesungguhan serta ketabahan dia dalam memahami serta mempelajari Bushido, dia amat dikagumi oleh Sensei dojo itu dan juga anak perempuannya Namiko. Tapi top student dalam dojo itu Masazuka berasa iri hati dengan perhubungan antara Casey dan Namiko ini.

Alamak kalau nak taip semua sinopsis dia is ingat tak sempat nak update entri yang lain nie, jadi kerana dah menjadi kepercayaan Sensei dojo iaitu ayah kepada Namiko Casey telah diberi kepercayaan untuk menjaga dan melindungi sebuah kotak senjata lagenda Yoroi Bitsu, yang mengandungi senjata Koga Ninja yang terakhir. Memang best cita nie tambahan pula is memang minat seni pertahankan diri nie. Korang suka tak tengok filem martial art nie? Apa-apa pun terima kasih sebab sudi bersantai dengan is pagi nie.





Ulasan