Sakit Kepala Tak Halang Update Blog

Assalamualaikum, adud, isk isk isk intro aku teruk bunyinya. Ada ka patut bunyi aduh. Tapi memang kepala hotak aku nie tengah sakit pun. Dari pukul 9 malam semalam, sampai sekarang nie. Nak kata demam tak dak pun, segala pernafasan semua ok jerk.

Nak kata silap makan pun tidak, habis benda apakah yang menyebabkan kepala aku sakit nie? Tekanan darah naik ker? Aku rasa ok jerk, maybe sebab overdose nicotine kot sebab semalam aku buka puasa dengan minum 100 plus dulu pastu aku terus isap rokok. Lepas habis rokok sebatang baru aku ambil nasi, berlaukan gulai ayam dan sayur sawi dengan cendawan.

Apa-apa pun menda nie semua dugaan dari Allah S.W.T, kan jadi aku takkan biarkan ujian kecil nie menghalang diri aku untuk terus berjuang dalam dunia bloggers. Sekian. Luv you all sebab sudi baca.

Ulasan